Appartementen Engeland

Reviews over accommodaties in Engeland

Uitstekend verblijf gehad!

Van Ranst Hans,
    11-12-2017

We hebben deze verblijfsaccommodatie geboekt omdat het goedkoper uitviel dan de meeste hotels in Manchester. We hadden een modern en schoon 1-slaapkamer appartement, handdoeken en bedlakens zijn inbegrepen in de prijs! alsook gratis wifi. Prima ontbijt mogelijkheden in de zaak op de hoek van de benedenverdieping van het gebouw, 10% korting als je uw sleutelpas laat zien. TOP-verblijf dus!

Gereisd met partner in december 2017

Fijne plek voor bezoek Londen

Karin van der Donk,
    9-7-2017

We hadden een ruime luxe studio met z'n tweetjes (moeder en dochter) op de tweede verdieping aan de straatkant. Natuurlijk wat geluiden van de straat, maar dat maakte het stadse gevoel echt. De studio was schoon en netjes en modern ingericht. Heerlijk was de keuken. We hebben niet echt gekookt, maar soep, brood en salades maken was praktisch. Net als de grote koelkast. 's Morgens eenvoudig, maar prima ontbijt werd op de kamer gebracht. Op ons gemak, soms nog in pyjama ontbijten aan het open raam. Op 5 min lopen van Earls Court station, dus alles in Londen bereikbaar. Als we 's avonds na een lange dag thuis kwamen, konden we desgewenst eten halen en in de studio eten. En met de moede voeten omhoog een filmpje kijken op de grote flatscreen. De mensen van de receptie en schoonmaak waren zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Zeker een aanrader!

Christel,
    10-9-2014

Een uitstekend hotel! Het ligt erg centraal, op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Maar ook erg dichtbij een metrohalte. Wij hadden een 2 kamer appartement en het was super groot! Heel luxe en modern ingericht. Het hotel ligt in een nette buurt en vanaf de kamers kijk je op een mooie binnentuin. Ik raad dit hotel voor iedereen aan die Londen wil bezoeken.

Gereisd anders in Thu Jun 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

its_me_mayo,
    5-1-2014

Prima hotel. Receptie is behulpzaam, kamers netjes, gratis koffie in de lobby. Badkamer met douche/bad combi is even oppassen dat je niet uitglijdt met uitstappen. Keukentje aanwezig met koelkast waterkoker, etc. Geen bijzonderheden, is goed bevallen allemaal.

De ligging, tsja het is niet hartje Londen, maar de metro ligt op 5 min loopafstand en dus ben je er zo. In de buurt van hotel is verder wel genoeg mogelijk, zo zit er aan de overkant een pub, rechts een kleine supermarkt (ook avond) en wat eetgelegenheden, vnl voor lunch en ontbijt.

Gereisd met vrienden in september 2013

Beter dan hotel

geert,
    8-12-2013

Hotels in Londen zijn duur. Deze appartementen bieden een goed alternatief. Ze zijn niet goedkoper dan een hotelkamer, maar wel ruimer en beter uitgerust. Doorheen de jaren verbleef ik hier een vijftal keer en ik zou meteen terug gaan. De ligging is goed, dicht bij Earls Court metro en in het mooie en rustige Kensington.

Gereisd alleenreizend in december 2013