We hebben een aantal aanbieders voor El Cotillo voor je op een rij gezet:

Reviews over El Cotillo

Geweldig!

A. Reinds,
    24-9-2018

Klein appartementencomplex aan de rand van El Cotillo. Ruim appartement met ruim terras, uitzicht op zee en het zwembad. Fijne bedden, vrij complete keuken en ruime badkamer. Veel kastruimte. Alles op loopafstand, supermarkt, bakker, centrum, restaurants en natuurlijk, de zee. Keuze uit diverse stranden, veel/weinig golven. Goede schoonmaak, en erg rustig. Ook een bibliotheekje met ook Nederlandse boeken. Tijdens ons verblijf geen andere Nederlanders, ook in het dorp weinig Nederlanders gezien.

Gereisd met partner in september 2018

Genoten!

Angela,
    23-9-2018

Wat een heerlijke plek is dit! Een keurig appartement die ze bijna elke dag even schoonmaken. De badkamer was prima, en we hadden een heerlijk groot balkon met uitzicht op het zwembad. De appartementen grenzen aan het mooie stand van El Cotillo, prima lokatie. Wij hadden een huurauto en dat is wel lekker als je meer van het eiland wil zien, de wegen zijn prima. Lopen naar de supermarkt is 5 minuten. Ook zijn er in de omgeving restaurants te vinden. Alles samengevat, een heerlijke vakantie voor een leuke prijs.

Gereisd met partner in september 2018

Klein paradijsje

Sandra,
    31-8-2017

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. De ligging is geweldig direct aan het prachtige strand. Boek je direct bij de eigenaar vraag dan een zeezicht kamer je zult er geen spijt van hebben. Het complex bestaat uit 34 appartementen, keurig schoon, max. bezetting 3 personen. Schoonmaak elke dag behalve zondag en woensdag. Schone handdoeken om de dag. Een leuk zwembad, jacuzzi en douches. Je loopt met 10 minuten naar het dorp met genoeg leuke restaurants sommige met prachtig uitzicht. Geen winkels. Lopen was prima te doen voor onze 5 jarige zoon. Ook een speeltuin in het dorp. Om de hoek van het complex een super leuk eettentje Ocean Deli ook take away met smoothies, vis, wraps, baquettes, tapas etc. En daar weer om de hoek een bakker. Wij hadden een auto gehuurd en zijn een paar keer naar Corralejo geweest naar de duinen, strand, winkels en rijden met een treintje voor onze zoon, afstand half uur rijden. Het strand/lagune dicht bij de vuurtoren is een prachtige plek om naar toe te gaan. De haven ligt mooi. Veel Spanjaarden en Italianen paar Duitsers. Ga je voor rust, relaxed, zon, zee, strand dan zit je hier perfect. Omar is een vriendelijke eigenaar en Jan een goede conciërge. 1 kamer appartementen met slaapbank, 2 eenpersoonsbedden en met keuken, 2 kookplaten, koffiezetapparaat, magnetron, koelkast met vriesvak. Geen theekoker maar dat kan met een pannetje. Föhn in badkamer aanwezig. Wifi bij de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig. Blijft onze droomvakantie.

Tonny Nieuwstraten,
    16-9-2016

Alles. Lokatie, beheerder, alles!!!!

Gereisd met partner in mei 2015

paradijs

chris,
    30-9-2012

Wij gaan op 13 oktober voor de dertiende keer. Wij voelen ons daar thuis en houden van het dorp en zijn eenvoud. Hopelijk worden er niet teveel hotels gebouwd. En de beheerder, Omar, is bescheiden maar efficiënt. Echt aangename man; . Opvallend ook dat de gasten meestal rustige mensen zijn die geen behoefte heben aan muziek noch nachtelijk vertier. Auto is gewenst en een beetje kennis van het Spaans evident;

Gereisd met partner in februari 2012