Egeïsche eilanden overig

We hebben een aantal aanbieders voor Egeïsche eilanden overig voor je op een rij gezet:

appartementen Egeïsche eilanden overig

Ross Holidays

Reviews over accommodaties in Egeïsche eilanden overig

Heerlijk

Jan,
    17-3-2017

Evgenia Seaside is een in half 2015 geopend parkje.

Met 7 huisjes en een ontbijt/zit ruimte op het strand,waar tegen kleine vergoeding een heerlijk vers ontbijt geserveerd word.

Mooie en schone huisjes en dus vlak aan zee.

Naast het parkje een Taverne en in het dorpje langs de zee nog een aantal waaronder bar/cafe/taverne The Cave.

In een rustig dorpje waar een kleine super markt vlak bij is. Bij de buren zijn ligstoelen te huur en kan je ook een hapje en drankje nuttigen. De hoofdstad is op ongeveer 10 auto minuten en zeer gezellig. Alles bij elkaar een heerlijke plek waar wij zeker weer terug gaan.

Mooi parkje

Jan,
    14-3-2017

Heel goed ingerichte huisjes . Alles mooi , schoon en goed onderhouden. Gelijk aan zee . Met de mogelijkheid tot heerlijk ontbijten op het strand.Vlak bij een zeer klein supermarktje waar wel alle noodzakelijke dingen verkocht worden en waar je voor de volgende morgen heerlijk verse croissantjes en ander lekkernij kan bestellen.

Nadeel : het strand bij accommodatie moet nog vrijgemaakt van keien en voorzien van ligstoelen.(zou gaan gebeuren in 2017) Verder en superplek voor een rustige en zeer fijne vakantie op het heerlijke Limnos.

Bijzondere bestemming

sasellada,
    1-3-2017

Drie kleine gebouwtjes met drie woonlagen, souterain in familieappartement. Niet op de Nederlandse markt.

Alleen de bovenste etages van de eerste twee gebouwen hebben zeezicht, de bomen van de buren zijn nu zo hoog dat deze het zicht ontnemen

Bedden lang en hard genoeg. Horren voor de ramen, goede airco/ verwarming.

Douchebak is 70x70cm.

Vriendelijke eigenaresse, is 24/7 telefonisch bereikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek

René,
    9-10-2016

In tegenstelling tot een van de vorige reviews vonden wij het een heerlijke plek, en genoten juist van de hanen, kippen, schapen en geiten.

Heerlijk om op zo'n rustig gelegen landelijke plek op vakantie te kunnen zijn. Maria zorgde iedere ochtend voor een heerlijk ontbijtje, en altijd met kakelverse eitjes uit de kippenren die bij een van de boerenwoningen staat.

Mede dankzij de schapen was er altijd lekkere verse feta.

De erven van een paar woningen ogen inderdaad wat rommelig, maar wat geeft dat? Het is geen vuilnis maar oa emmers voor het kippenvoer en olijfolieblikken waar water in zit e.d.

De meeste bewoners waren dagelijks druk bezig op hun bijbehorende lap grond, en als ze iets uit hun groentetuin geoogst hadden, boden ze het zomaar aan. Heel gastvrij en vriendelijk allemaal.

Even voorbij de minimarkt staat een kerkje waar een prima zandstrand is.

Daar kun je gewoon zonder problemen de zee in, in tegenstelling tot het keien en kiezeldeel want daar is het een stuk lastiger om de zee in te lopen.

Dit zandstrand is hooguit tien minuten lopen, dus ver is het helemaal niet.

Aan de andere kant achter de berg is nog een heel goed strand te vinden, dus je hoeft niet naar het keiendeel als je dat niet wilt.

Het zwembad is klein, maar je kunt er wel degelijk de hele dag gebruik van maken als je dat wilt.

In de studio waar wij verbleven was geen magnetron, maar een tweeënhalf pits elektrische kookplaat, met een heerlijk ruime oven, waterkoker en koffiezetapparaat. Verder nog voor 2/3 personen servies, glazen, bestek, een soeplepel en schuimspaan. In de kast stonden verder nog een schaal, vergiet, grote kookpan en diepe koekenpan/wokpan.

Het werkblad van het keukenblokje is inderdaad niet groot, maar je kunt er best uit de voeten als je ook de eettafel gebruikt om e.e.a. neer te zetten.

Wij hebben zelf een aantal keren gewoon gekookt en alle groente, uien e.d. die we sneden, zetten we meteen op de tafel tot het gewokt werd op de kookplaat.

Verder hebben we in diverse dorpjes en in Myrina bij taveernes heerlijk gegeten, en ook bij de strandtaveerne en bij de twee broers was het prima vertoeven.

Uit eten gaan is er heel betaalbaar, de Griekse keuken is heerlijk, evenals de Limnos wijn.

De bedden vonden wij helemaal niet hard en te smal. Gewoon de maat die in Nederland jaren geleden heel gebruikelijk was als tweepersoons bed, en zeker geen smalle twijfelaar.

Wel voelden we de springveren wat zitten, maar voor twee weken was het prima te doen.

Dat de douche geen beugel heeft vonden helemaal niet zo'n probleem.

De een hield boven het bad de douchekop boven de ander, en zo konden we prima douchen. Het bad was ruim genoeg, de waterdruk prima, en door het zonnige weer altijd warm water.

De mooie studio's zijn goed ingericht en worden goed bijgehouden. Dagelijkse dweilbeurt, schone handdoeken, schoon toilet en ook nog een lekker schoon bed.

De airco is absoluut niet luidruchtig en doordat de koele lucht niet vanaf de voorkant maar vanaf de bovenkant komt, heb je er nooit last van dat het op jezelf gericht staat, en is het veel aangenamer dan een plafondventilator.

Fotis en Maria zijn heel vriendelijk en hartelijk voor hun gasten.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige plek in Agios Ioannis.

Fantastisch plekje

Corrie Huiding-Stomp,
    30-9-2016

Dit complex ligt hoger waardoor je een fantastisch uitzicht hebt op de zee.

Je moet wel vervoer hebben want er is geen openbaarvervoer en een auto is beter dan een scooter.

De studios zijn goed met een terras of balkon en uitzicht op een geweldige zonsondergang . Touroperator heeft 3 studio's in beheer er zijn er in totaal 6.

Je kunt ook rechtstreeks bij de eigenaar huren. Basilis en Kiriaki Bourdos doen er alles aan om hun gasten naar de zin te maken. Verwacht op dit eiland geen uitgaans gelegenheid, hier kom je voor de rust, zee en de natuur.

Wij hebben hier 3 heerlijke weken doorgebracht, en kunnen deze studio' van harte aan bevelen.