• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

appartementen Eftalou/Molyvos

Reviews over Eftalou/Molyvos

Heerlijk rustige plek, dichtbij dorp en strand.

Ankie Veldhuis
    16-9-2018

Heerlijk rustig gelegen in een tuin vol olijfbomen en oleander. Ruime bungalows met boven en beneden badkamer, en een terras waar je niet meteen de buren ziet.

Mooi wandelingetje naar het strand en het oude dorp, waar het niet te druk maar wel heel gezellig is. We hier voor de tweede keer geweest, dat doen we meestal niet maar omdat het voor ons ideaal is....Jammer voor de zeer vriendelijke eigenaar dat gasten zich laten weerhouden door de vluchtelingencrisis van 2015, waar je nu niets meer van merkt. Daardoor zijn er veel minder gasten en kan er minder worden geïnvesteerd, bv in de tuin die wat onderhoud nodig had. Maar voor ons geen punt.

Fantastisch!

Marianne kuijpers
    13-9-2018

Wat een super vakantie en wat een fijne mensen stelios en mama en de kids.voelden ons echt welkom en t eten was heerlijk. De vernieuwde appartementen waar ze mee bezig zijn zijn echt super en is ook hard nodig haha.schoonmaak 6x per week en om de dag schone handdoeken...top service.ook de taxi service is super..verder heerlijk auto gehuurd bij kosmos en t mooie eiland verkend.echte aanrader: dagje zeilen met de salena....1 woord Geweldig!!!!!!

Nou ik kan nog even doorgaan maar ik zeg....gaan dus.

Gewoon een super vakantie gehad en volgend jaar zijn we er weer hoor !!!!!!

Fantastisch, ik zeg: tot mei 2019!!

Joep kolsteren
    11-9-2018

Kan niets iets slecht vinden, geweldige familie hotel met een ontzettende lieve familie die er alles aan doen om het iedereen naar hun zit te maken!! Let op als je er bent geweest ga je zeker terug komen.

Super!!

Marjolein
    3-9-2018

Wat een heerlijk verblijf bij Orfeas! Fijn kleinschalig complex met zwembad. Mooie en schone bungalow met uitzicht op zee. De eigenaar Leftiras en Olga zijn ontzettende lieve en zorgzame mensen. Kunnen heerlijk koken. Wij hebben vaak lekker ‘thuis’ gegeten. Gezellige en sfeervolle plek. Alles kan en als je iets wilt staan ze gelijk voor je klaar. Lesbos heeft ons zeer positief verrast. Heerlijk authentiek Grieks eiland met mooie plekken, lieve mensen. Een auto is zeer aan te raden gezien het bergachtige landschap. Voor ons zekervoor herhaling vatbaar! Ook als alleenstaande ouder met kind. Ik ga graag terug naar Lesbos en dan weer naar het leuke Molyvos en uiteraard naar Orfeas.

Prachtige appartementen, met fantastisch uitzicht

Geert van der Heide
    1-9-2018

We zijn ongeveer twee weken in Molyvos Castle geweest. We hadden huisje nummer 3 op de begane grond. Dit zijn huisjes met twee slaapkamers, een extra ruimte woonkamer en ruime badkamer. Buiten heb je een terras met uitzicht op zee en direct aan het prachtige zwembad. Het zwembad is niet heel groot, maar ruim voldoende voor het aantal mensen dat gemiddeld bij het zwembad ligt. Overigens zijn er ruim voldoende ligbedden bij het zwembad, er zijn er altijd wel een aantal vrij. Het huisje heeft een keuken met een oven + kookplaat, magnetron en een vaatwasser. Er zijn amper borden en glazen, zou wel wat uitgebreider kunnen. Omdat we met zijn vijven waren moesten we ook gebruik maken van de bedbank, welke een behoorlijk spartaans hard matras had. Dit geldt in mindere mate ook voor de andere bedden. De zeer vriendelijke Maria hield het huisje keurig schoon. Omdat het tussen Molyvos en Petra in ligt is een huurauto aan te raden