appartementen Eftalou/Molyvos

Reviews over Eftalou/Molyvos

Zeker voor herhaling vatbaar

Dineke,
    1-12-2018

Ligging prima, mooi uitzicht vanaf o.a. zwembad, vriendelijke eigenaar, rustige omgeving, wel ver van het centrum, kasteel.

Mooi, schoon, rustig en vriendelijk

Aislinn,
    30-10-2018

Het verblijf is heel mooi met super vriendelijk personeel. In september was het heerlijk rustig, we lagen doorgaans helemaal alleen bij het zeer schone zwembad. Het verblijf is wel 2 km (20 minuten lopen) van het centrum over een zeer oneffen weg zonder verlichting. Het ontbijt was ietwat eentonig.

Geweldig .

Ekke Plasschaert,
    25-10-2018

Elpiniki is een klein complex met 9 huisjes verdeeld over het terrein. Het ligt op loop afstand van Molivos het kloppende hart van de omgeving. De huisjes zijn schoon en compleet ingericht met een wasautomaat, vaatwassen, koffiezet apparaat en waterkoker. Alle huisjes hebben een lekker terras. Het is een rustig complex. er is een mooi zwembad met een buiten keuken. er is geen bar aanwezig. De familie Mariolas zijn aardige en lieve mensen wij zijn hier nu 4 keer geweest en gaan er weer naar terug.

perfect

sterre,
    16-10-2018

we komen er elk jaar dus we kennen de eigenaar heel goed en we vinden het gewoon altijd leuk en fijn en goed daar

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

E. Moerman,
    14-10-2018

Eigenaar is super vriendelijk en kan goed koken. De locatie is mooi gelegen op de juiste plek van het eiland. De bungalow viel ons iets wat tegen (klein) waarbij de keuken niet geschikt is om te koken. De bedden waren prima. Badcel is eveneens niet groot. Prijs kwaliteit verhouding is goed.