We hebben een aantal aanbieders voor Ediger/Eller voor je op een rij gezet:

Reviews over Ediger/Eller

Geweldige accomadatie

Dick van der Hoff,
    7-9-2015

Wij hadden in Villa Primavera een woning gereserveerd voor 4 personen. Bij aankomst maakte eigenaar Walter Mainzer ons wegwijs. De woning was super schoon, zeer smaakvol ingericht. Met twee badkamers, compleet ingerichte keukeninventaris. Voor ieder echtpaar een sleutel die toegang gaf tot de woning, de fietsgarage en de voordeur. Parkeren voor de deur. Gratis Wifi. Tel dit op bij de gastvrijheid van Birgit en Walter en je hebt een geweldige plek om je vakantie te vieren. Ediger is een kleine plaats met voldoende eetgelegenheden, weinprobes en uiteraard de Moezel zelf waarlangs je fantastisch kunt fietsen.

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastische accommodatie

WM vWG,
    28-7-2015

Primavera is een accommodatie waar het zeer goed toeven is: modern en schoon, super schoon. Ondanks een steil toegangsstraatje is het zeer goed te bereiken. Parkeerplaatsen voor de deur. Handdoeken aanwezig (genoeg voor 1 week). Goed uitgeruste keuken. Mooi balkon met parasol en uiteraard stoelen. Ligt in het deel van Ediger-Eller waar een tankstation is, supermarkt met bakkertje erin, veel restaurantjes (ook boven in het dorp!) en veel wijnproeverijen. Ligt ca. 20km van Cochem, wat makkelijk te bereiken is via de weg langs de Moezel of zelfs met de trein (ca. 5 min.). Station Ediger-Eller ligt aan de rand van het dorp. Perron is alleen via een trap te bereiken. Het station ligt op 1 uur van Koblenz (trein gaat volledig langs de Moezel, mooie rit) en op 1 uur van Trier. Centraal dus.

Villa Primavera is dan ook zeer aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2015

voor een keer leuk

H.de Jong,
    1-6-2015

Mooi appartement goed onderhouden de weg naar boven is erg stijl, maar te doen.

Jammer dat je voor schone handdoeken extra moet betalen ,de prijs €1.00 per handdoek want er word na 7 dagen pas verschoond. dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

prijs per overnachting van € 70.00is toch wel genoeg.

er zijn ook maar 2 rollen toilet papier, indien meer nodig kan je dit er ook bij kopen, maar de supermarkt is dan goedkoper.

dit is wel heel erg commercieel.

de leuke plaatsen zoals Bernkastel 50 km en Cochem 20 km liggen te ver weg om watte bekijken

Gereisd met partner in mei 2015

Prachtig

Marian Wigger,
    3-10-2014

Appartement Primavera is buitengewoon mooi, schoon en doelmatig ingericht. Nooit eerder logeerden wij in zo'n mooie villa! Het enige nadeel wat je kunt bedenken is het vrij steile straatje. Ik maak gebruik van een scootmobiel en deze kon het net trekken. Parkeren en opladen kon in de fietsengarage, prima geregeld (wel tegen betaling).Als je verder naar boven gaat kun je prachtig wandelen tussen de druiven, pruimen en perzikenboomgaarden. Beneden aan de oever van de Moezel vind je het ene terrasje naast het andere. Overal hebben we heerlijk gegeten en vooral: niet duur! Dit dorpje met deze mooie villa is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Mooi en ruim appartement

michiel_zwolle,
    20-7-2013

Wij hebben net 14 dagen in appartement "ORCHIDEA" doorgebracht. Wij hadden dit appartement geboekt met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Wij kregen twee aparte sleutels van het appartement. Hierdoor waren we (we waren met twee stellen) niet van elkaar afhankelijk waren voor wat betreft de sleutel.

Het appartement is ruim van opzet. Ook het balkon is ruim met goed meubilair en je hebt een mooi uitzicht! Het appartement is vrij rustig gelegen tegen de heuvel op. Direct bij Villa Primavera zijn ook (voldoende) "eigen" parkeerplaatsen, zodat je altijd een parkeerplek hebt. Dat was dus ook prima geregeld!

Het appartement was netjes en schoon. Wij hebben geen sporen (haren of kruimels, enz.) van de vorige bewoners aangetroffen. Het appartement is uitgerust met voldoende borden, glazen, bestek, enz. Ook is er een keur aan nette en schone keukenapparatuur te vinden, zoals een koffiezetapparaat, waterkoker, magnetron, oven, koelkast (met vriesvak), eierkoker, enz.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013