appartementen in Duce Luka

Reviews over Duce Luka

• 10Bart11-07-2014

Geweldige regio!

In Duce Omis is erg veel te doen voor jong en oud. De stranden zijn er geweldig en je kunt kiezen voor zand of kiezelstrand. De natuur rondom Omis is adembenemend en sla zeker het binnenland niet over. in de avond vind je er gezellige restaurantjes met veel sfeer. Ook het uitgaansleven is er prima te noemen. Wel jammer dat dat sommige cafés al om middernacht dicht gaan. Enkele dancings blijven de hele nacht open maar daar kwamen we pas de laatste dag achter :( Wij vinden Omis Duce een ideale uitgangspositie om uitstapjes te maken door de goede ligging dichtbij Split en Makarska. Ook natuurparken als de Biokovo en de Krka watervallen zijn goed te bereiken vanuit daar.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10berndiris30-01-2014

Urlaub in einer Ferienwohnung

Duce ist sehr schön.Eine wunderbare Umgebung , derStrand ist gut, das Wasser sauber. Die Menschen hier sind sehr freundlich und hilfsbereit.Es gibt einen kleinen Supermarkt, der wirklich gut sortiert ist, Cafes und Restaurants gibt es auch genügend. Jede halbe Stunde fährt ein Bus nach Omis (Kann man aber auch gut zu Fuß erreichen-etwa 4km) und nach Split. Wir fahren wieder hin!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2013

• 10Henk de wit07-09-2012

Duce is geweldig!

Duce ligt tegen het bruisende stadje Omis aan. Wij vinden het een fantastische plek waar we volgend jaar zeker terug gaan.

De standen zijn super, het zijn zandstranden. Wij hadden geen kinderen bij maar weten dat deze stranden zeer geschikt zijn voor kinderen.

Je vind er voldoende terrasjes en restaurantjes.

Vanuit duce is alles goed te organiseren. Het ligt erg centraal en aan dagtips geen gebrek.

Wij zijn erachter gekomen dat er een Nederlands reisburo zit waar je de trips kunt boeken echt een aanrader trouwens. De naam is Mali mlin, ze hebben ook een website maar die weet ik niet meer helaas.

Kortom DUCE is een echte aanrader voor een supervakantie in Kroatie

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 7paula24-04-2007

zeer mooie plaats,gastvrije mensen,en branka apartementen zijn zeer aan te raden,en erg goedkoop,spreken perfect engels,2 minuten van het strant lopen,dichtbij cafe en winkels,kindvriendelijk,en zeer mooie natuur,helderblauwe zee,ik ben in spanje turkeye,griekenland,oosteryk,enz voorts geweest,maar daar was het het allerbeste

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur