We hebben een aantal aanbieders voor Dorfgastein voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dorfgastein voor je op een rij gezet:

Reviews over Dorfgastein

Op en top genieten in Oostenrijk

Nicole,
    18-8-2018

Super luxe accommodatie , van alle gemakken voorzien . De vrije entreekaarten voor het zwembad / thermen is echt top !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima verblijf en bovenal vriendelijkheid!

Paul Beijers,
    27-8-2016

Zéér ruime appartementen. Netjes en zuiver. Prima faciliteiten voor de gasten! Midden in Dorfgastein. Dus supermarkt en warme bakker om de hoek. Keuken ruim voorzien van bestek, glazen en borden, etc. Prima verblijf gehad!

Gereisd met partner in augustus 2016

Super service en fantastische accommodatie

Mirjam,
    19-3-2015

Bergparadies is echt een geweldige accommodatie. Wij zijn er vorige week geweest en alles is gloednieuw, netjes en vooral schoon. Het huis is prachtig ingericht. Modern, funtioneel en luxe badkamers. De bedden sliepen heerlijk!! Elke slaapkamer beschikt zelfs over een eigen televisie en de woonkamer en keuken is een geweldige ruimte. Wij zaten in het 6-8 persoons penthouse.

De service is werkelijk fantastisch. Wij hebben het nog nooit zo meegemaakt. Bij een late incheck hangt er een lieve begroeting klaar en doordat bij ons twee mensen in de woonkamer moesten slapen ivm een kamer tekort (wisten we vooraf) heeft de eigenaar ervoor gezorgd dat ze een heerlijke slaapbank kregen met matrassen en zelfs een nachtkastje. Bijzonder!

Wij hadden een late vlucht terug en konden daardoor onze spullen opbergen in een andere accommodatie, waar we na een skidag en voor ons vlucht nog gratis gebruik mochten maken van een sauna, zonnebank, douche enz. Top service en vriendelijke mensen! Prachtig!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Fantastische plek

Remco,
    2-3-2015

Appartementen zijn nieuw opgeleverd en wij hadden een Plus accommodatie

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Geweldig appartement in een prima omgeving!!

Paul en Helma,
    19-8-2014

De appartementen zijn groot, netjes en de keuken is meer dan goed ingericht! De familie Schernthaner staat altijd klaar voor je en is erg vriendelijk. Vanuit het Ferienhaus, midden in het dorp, kun je gemakkelijk van alles ondernemen. Méér dan voldoende te doen! Veel meer kwaliteit dan wat je voor die prijs zou mogen verwachten. Beslist een aanrader voor een fijne vakantie. Wij gaan in ieder geval weer terug!

Gereisd met partner in juli 2014