appartementen in Destin

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Destin

Reviews over Destin

• 9temaa200001-09-2013

heerlijke strandvakantie

Ontzettend mooi strand. We hebben zelf een huis gehuurd. Die zijn allemaal erg mooi en via google maps kun je zien hoe ver ze van het strand liggen. Meeste hebben ook nog een eigen zwembad. er zijn genoeg winkels in de buurt en ook voldoende restaurants. Het is amerika dus een eigen auto is wel een must. Strand is heel mooi wit. Heerlijke vakantie gehad

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

oktober 2012

• 9Jeanette03-02-2010

Super leuke badplaats

Al jaren een van onze vaste stekken voor een aantal dagen na rondreis. Heb het zien uitgroeien van stil rustig dorpje tot drukke badplaats, vooral in het hoogseizoen. Stranden zijn werkelijk schitterend. Parelwit en heel fijn zand, lijkt wel basterd suiker. In de wintermaanden is het klimaat anders dan je in de rest van Florida zou verwachten: kan gewoon Hollands koud zijn, maar wel vaak met een zonnetje. Resorts zijn prachtig aangelegd met golf courses en schitterend onderhouden. Aanrader: Hilton Sandestin. Ook super om te shoppen, de Silver Sands Outlet mall heeft alle winkels waar wij Nederlands dol op zijn, Hilfiger, Ralph Lauren enz.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur