Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) voor je op een rij gezet:

Neckermann

appartementen Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Neckermann

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Davy Roodenburg,
    17-4-2019

Geweldig! Super mooie, nette en nieuwe kamer. Hier waren we echt verbaasd over. Daarnaast was het eten erg goed in het restaurant en het personeel erg aardig. Het beste van alles in nog wel de locatie! Binnen 5 minuten sta je op het binnenhof/ hartje den haag. Er is een groot plein met veel horeca.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen zeer zeker weer terug

Janny Pastoor,
    15-4-2019

Het was een schoon en mooi groot appartement. Het was gezellig ingericht. Grote steden en het strand van Scheveningen waren gemakkelijk te bereiken Zowel met auto en bus was t prima te doen. We konden de auto parkeren zonder extra kosten in de garage.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi huisje

Sher,
    25-3-2019

Heel mooi dat dit huis zijn roots heeft van haar familie en ze nu deze verhuurd. We hadden de bovenverdieping, wel een droomhuisje hoor! We waren met zijn vieren, en hadden een tweepersoonsbed, en twee persoons slaapbank. Slaapbank was niet aan te raden, zou hier ook terug komen alleen met zn tweeen. Kinderdagverblijf zit vlak voor, daar werden we helaas wel wakker van. Monique laat haar gasten vrij, dat is ook erg prettig. Voor de rest is alles voorzien van wat je nodig bent.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig aanrader!

Ramona,
    10-12-2018

Heerlijk ruim appartement met mooi uitzicht en ideale parkeergelegenheid bij het appartement. Ligt alleen een stuk van de Boulevard af maar dat vonden wij niet erg. Heerlijke wandeling erheen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties! Niets is zo fijn als lekker uitwaaien langs de haven en de boulevard!

Graag tot ziens!

Groetjes Mandy

Guanita Barten,
    3-12-2018

Zeer mooi verblijf op een toplocatie.

Gereisd met vrienden in november 2018
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Goed om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad. Dat is tenslotte ook ons doel :-)

Wij zouden het leuk vinden als je nog een keer terug komt naar Nautisch Centrum Scheveningen.

Groetjes van Mandy