We hebben een aantal aanbieders voor Daun (Eifel) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Daun (Eifel) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Daun (Eifel)

Prachtig en gastvrij

Roy Vermeulen,
    28-9-2015

Het appartement ligt op 5 minuten lopen van het centrum van Daun. Dus alle faciliteiten bij de hand maar wel rustig gelegen met een prachtig uitzicht over de Lieser vallei. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst door mevrouw Wendels. Zeer behulpzaam ook met goede tips over eet- en drinkgelegenheden. De inrichting is niet modern maar wel knus.

Gereisd met vrienden in september 2015

Prima appartement

Annekedouma,
    14-5-2015

Prima vakantie gehad in appartement Weis. Het wordt verhuurd door een bejaard, zeer vriendelijk echtpaar dat boven het appartement woont. Het uitzicht is heel mooi, je kijkt uit op Daun. Het appartement is ruim genoeg voor 2 personen, maar wat aan de krappe kant voor 4 personen. Zie voor foto's en interieur de foto's op de website van het appartement. Aan alle kleinigheden is gedacht, zoals handdoeken, theedoeken, wc-papier, keukenrol, afwasmiddel, naaigaren, kaarten van de omgeving, etc. Het terras van het appartement grenst aan de tuin van het woonhuis. De eigenaren zijn soms even in de tuin aan het werk, bijvoorbeeld om de plantenbakken water te geven of de konijnen te voeren en zijn dan altijd in voor een vriendelijk praatje. Het appartement ligt in een woonwijk, vlak in de buurt kun je allerlei fietspaden vinden. Het is een prima uitvalsbasis om te fietsen.

Gereisd met partner in januari 2015

Schitterende locatie.

Marianne van den Berg,
    8-9-2012

In juni 2007 hebben wij dit appartement voor de 2e keer bezocht. Het is een zeer ruime woning, geschikt voor 4 volwassenen (1 slaapkamer 2 persoons bed, 2e slaapkamer met 2 1-persoons bedden), grote badkamer, dubbele wastafel, 2 toiletten, grote huiskamer maar kleine keuken. Ietwat gedateerd en de keuken is qua inrichting wat sober. Rondom het appartement een ruim balkon waar je heerlijk van het uitzicht kunt genieten. De oprit naar het appartement is zeer steil en niet te belopen voor oudere mensen. De eigenaren wonen onder aan het appartement aan de andere kant van de straat.

Gereisd met partner in juni 2007

Zeer mooi appartement,goedgelegen!

Bossaerts,
    13-10-2010

Een mooi studio/appartement(wald- studio)! Met wat geluk zie je de hertjes langs je terras passeren. Het is er dan ook zeer rustig. Erg goed gelegen om mooie wandelingen te maken, je auto heb je niet nodig. Het ontvangst door de Fam. Wendels is hartelijk. Wij logeerden hier al een 14-maal en hebben elk appartement al gehad maar de wald-studio heeft onze voorkeur(als we met 2 zijn)omwille van de rust en de de diertjes die in je tuin komen.

Gereisd met partner in mei 2010