We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dalarna voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Dalarna

Mooi en schoon appartement op een geweldige lokati

Alie,
    13-4-2017

De rendieren lopen om huis heen en op het park is van alles te doen ,zwembad ,bowling banen,restaurants,pizzaria,winkel,free wifi,

Het appartement ligt erg mooi met geweldig uitzicht.

Sauna en houtkachel en tv alles is aanwezig

Gereisd met partner in augustus 2016

Voordelig alternatief

gmvandenbrink,
    6-7-2013

Voor weinig geld een modern huisje, voorzien van alle gemakken. Hierdoor is het echter volstrekt sfeerloos. Dit wordt door het fraaie uitzicht op Solleron nog enigszins goedgemaakt. Het park is niet aangekleed, het is één grote grindbak, maar dat komt omdat het vooral op de wintersport gericht is. Een prima uitvalsbasis voor het bezoeken van de bezienswaardigheden rondom het Siljan meer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Ruim appartement, goede uitvalsbasis

Marc,
    4-9-2012

Ruim appartement met goede voorzieningen. Afwerking hier en daar soms afgeraffeld. Goede uitvalsbasis voor activiteiten in en rondom het Siljanmeer. Receptie en voorzieningen niet continue open.

Bij de accommodatie zelf kun je nog klimmen (klimparcours onder begeleiding) en crossfietsen (downhill)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtig, prachtig

peter,
    10-8-2011

Appartement was echt heel mooi met sauna e.d. Heel erg ruim en prachtig ingericht. De ligging was ook perfect en naast Tomteland. Heel veel te doen waaronder een bezoek aan Mora en Orsa niet mag ontbreken. Natuur, wandelen, de kerstman bezoeken, elanden in het wild, berenpark enz.. Kom hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Een mooie rustige plek

fam. Bullens,
    30-7-2011

Mooi appartement in een rustige omgeving.

Park is echt op de wintersport gericht.

Op de site staat dat je er kunt quad rijden en moutainbikes kunt huren. Hier was geen sprake van toen wij er waren.

Ook was het restaurant de hele week gesloten. dit was wel een tegenvaller.

Maar het appartement was echt TOP !!!

Mooi ruim en met sauna. Een mooi meer voor de deur. Heerlijk rustig, wij kunnen dit wel waarderen.

Falun en Rattvik op goede afstand.

Wij hebben hier een prima tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011