We hebben een aantal aanbieders voor Dahab voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dahab voor je op een rij gezet:

Reviews over Dahab

Mooiste plek van Dahab! Weer supervakantie gehad!

Frederieke Touw,
    8-1-2017

Star of Asalah ligt op mijn favoriete plek van Dahab. Strand en knalblauwe (Rode) zee pal voor de deur. Het uitzicht op de bergen is fantastisch, helemaal vanaf het grote dakterras. Op het dakterras kun je ook heerlijk zonnen, lezen, of ontbijten, eventueel verzorgd door Mohammed, die ook altijd klaar staat als je andere vragen hebt.

Wij zaten in het appartement op de begane grond. Leuk, sfeervol ingericht, ruim, verzorgd. Alles wat je nodig hebt, is er. En je loopt zo het terras op, de tuin in, groen, vol planten en bloemen.

In tien minuten wandel je langs het strand naar Lighthouse en de boulevard. Daar je kunt relaxen of iets eten of drinken in een van de gezellige tentjes.

Je kunt in Dahab erg mooi duiken (daarom blijf ik er als duikfanaat steeds terugkomen). Er is nog veel meer te doen: (kite)surfen, wandelen, zwemmen, snorkelen, woestijntrips, yoga.

Ik ga in elk geval weer. Zo snel mogelijk. En ga dan zeker weer in de Star of Asalah logeren.

Gereisd met vrienden in november 2016

Geweldig!

Sita Bakker,
    8-1-2017

De Star of Asalah is echt een parel in de woestijn. Het is een prachtig huis dat direct direct aan het strand ligt. Snorkelen en kite surfen kan voor de deur.

Het appartement is ruim, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (airco). Bij je aankomst wordt je verwelkomd door de manager Mohammed die altijd klaar staat voor je. Hij kan allerlei excursies verzorgen en maakt ook geweldig ontbijt op verzoek.

Star of Asalah is echt een geweldige plek en heel fijn gelegen, op 10 minuten lopen langs de boulevard bij je bij het drukke deel van Dahab met allerlei restaurants en winkeltjes.

We hebben een geweldige tijd gehad met onze kinderen, die voor het eerst zelf zijn gaan snorkelen en de woestijn safari echt heel spannend vonden.

Dahab is een prachtig en gezellig dorp, die echt wat meer toerisme verdient, dus ga en boek een vakantie in Star of Asalah, we kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Geweldige locatie! Super service! Heerlijk eten!

Kristel,
    16-3-2015

Het was voor ons (gezinnetje van 4) de 3e keer dat we in dit appartement verbleven. En zeer zeker niet de laatste keer.

Het prettige is dat er zoveel mogelijkheden zijn. Je kunt je vakantie precies inrichten zoals je zelf wilt. Vandaag wel ontbijt service. Morgenavond BBQ op het dakterras. Woensdag met de kamelen een tochtje maken, die na je ontbijt voor het huis op je staan te wachten. Een dag later met een jeep door de woestijn en canyons beklimmen. Eind van de week nog een tripje met de boot naar het Kitesurf walhalla de Blue Lagoona. En snorkelen kan gewoon voor de deur. En soms ook gewoon op het strand of naar een zwembad dichtbij. Of met een boek in de zon op het dakterras.

Wij hebben het dus weer heerlijk gehad. Volgend jaar weer. En ik kan het iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Gereisd met partner in april 2013

Dit vind je nergens!

Gerard Verouden,
    4-12-2012

Uitstekende appartementen met veel ruimte en zeer smaakvol ingericht.

Op het grote platte dak heb je een prachtig uitzicht over de zee; er zijn zitjes onder de pergola's en ligstoelen om lekker te zonnen.

Als je voor zeezicht kiest heb je ook nog een balkon of mooie tuin, met de zee op 10 meter.

Je wordt gastvrij onthaald met een welkomstdrankje en alles staat klaar voor je eerste ontbijt. Je kunt de aanwezige snorkels gebruiken en housekeeper Mohamed brengt je vuile was weer schoon bij je terug.

Er is een grote zaklamp in het appartement, zodat je ook 's avonds langs de zee naar het centrum en terug kunt wandelen. Centrum met winkeltjes en restaurants is op 10 minuten lopen.

Gereisd met partner in november 2012