We hebben een aantal aanbieders voor Larnaca voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Larnaca

Heerlijke vakantie

Lisette,
    11-3-2016

Mijn man en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in dit fijne appartement. Alles was netjes en goed verzorgd. De ligging is fijn, in een rustig dorpje maar met genoeg leuke taverna's in de buurt. Prima uitvalsbasis om de interessante plekjes op Cyprus te ontdekken!

Gereisd met partner in september 2015

Geweldige plek

Tamara,
    4-10-2013

Mooi appartement in een rustig dorpje tussen de lokale bevolking. Met huurauto kan je prima op pad om alles te bezichtigen en om de drukte op te zoeken. Heel fijn om dan weer na terugkomst appartement je rustpunt te hebben. Leuke katjes bij het appartement zwart/witte heb ik karpos genoemd naar het appartement. Ik vertrouw op de Nederlanders dat ze goed verzorgd worden. Wij hebben ons prima vermaakt hier op Cyprus!

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige renovatie

nldarklord,
    1-9-2011

In 2011 volledig gerenoveerd.

Ziet er prachtig uit.

Mooie, ruime appartementen.

Zeer luxe ingericht.

Rustige locatie, zeer dicht bij het strand!

De stad Larnaca is goed bereikbaar per bus, taxi of huurauto (nb. hier rijdt men links)

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geweldige vakantie!!

TA,
    30-8-2011

Het complex was in juli volledig vernieuwd en zag er prachtig uit.

Mooie kamers, heerlijk zwembad en super service! Afstand tot het strand is ongeveer 100m. De afstand tot Larnaca was wel ietwat vervelend, vooral met de wisselvallige busdiensten. Een auto huren is hier dan ook wel bijna een must, vooral als je iets van het eiland wil zien (kosten +/- E 50,- p./d.). Vooral het berggebied Troodos en de zonsondergang bij Coral Bay (in het westen) zijn echt de moeite waard!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Tevreden

Roger,
    26-6-2011

Leuk en kleinschalige appartementen (5 stuks) in Psematismenos, een rustig dorpje in Cyprus. Ligging is niet landelijk maar midden in het dorp. De kust is met de auto binnen 15 minuten bereikt. Het zwembad is heerlijk. De inrichting is niet luxe en de ruimte (m.n. de slaapkamer) kon groter. De service en uitleg van de eigenaren had beter en uitgebreider gekund. Al met al een goede prijs / kwaliteit verhouding maar het is eerder 3 sterren waard dan 4.

Tip: Zelf koken in het appartement? Tuurlijk niet! Weg met die Hollandse zuinigheid en ga eten bij Lord Kitchener in Psematismenos. Het enige restaurant in het dorp. Zalig eten voor een (h)eerlijke prijs!

Gereisd met partner in juni 2011