Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

• 1.050
    1.005
    • 1.005
      1.050

appartementen Cycladen eilanden

Solfly

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

fantastisch

mevr. muller,
    1-12-2018

schoon dichtbij strand leuke restaurantjes

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fantastische ervaring onvergetelijk 🤩

Ingrid spronk,
    22-9-2018

Prachtig complex lieve mensen een ongelooflijk goed ontbijt met iedere dag vers fruit eitje gekookt of gebakken Engels ontbijt teveel om op te noemen. Schoonmaak in het appartement iedere dag.Een leuk zwembad met heerlijke ligbedden.Gezellige bar met uitstekende service alles werd naar je toe gebracht.Normale prijs voor de consumptie en of je snacks. En het leukste nog geen 5 minuten lopen naar het strand.En ze hebben een shuttle busje waar mee ze je tegen een vergoeding overal heen rijden.Bij de receptie kun je dat allemaal regelen.Wij komen al jaren in Griekenland maar nog nooit zo goed verzorgd geweest.

Gereisd met partner in september 2018

Het was gewoon super .prijs en kwaliteit niets op

Mje zahn,
    24-8-2018

Het appartement was top.ook de gastvrouw.het plaatsje Tiranta was gezellig.we lagen niet ver van de zee.mooi zwembad.veel restaurants en gezellige bars.en natuurlijk winkels 1 aanrader is om 1 quad of scooter te huren.jammer dat in ons hotelappartement. savonds niet veel was te doen.wel 1 keer per week griekse avond.super georganiseerd.maar er was buiten het hotel genoeg te doen. En het ontbijten kon je er voor 6 euro dat was gewoon top.we willen er best weer 1 keertje terug .het appartement complex time to smile orisis daar zat mijn zus en zwager.super modern en 1 heel gezellige bar.wat altijd veel volk was.gewoon top

Gereisd met partner in juni 2018

Zeker doen!

J.k.,
    5-7-2018

Hallo, Het is de moeite waard mooie natuur boerderij, deze ligt op de berg.

Er worden workschops gegeven over de produkten in Griekenland. Feta, Honing, Raki, kunst.Groente.

Men kan hier ook heerlijk eten .

Ook het kleine dorpje beneden is prachtig , wandel door de kleine straatje waar je nog ambachtelijke producten vindt en de werking ervan wordt getoond.

Veel plezier.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk relaxed!

Lotte Grouwe Waanders,
    3-7-2018

Heerlijk uitzicht, rustige ligging, snel in het centrum en gezellig animatie team

Gereisd met partner in oktober 2016