appartementen in Curitiba

We hebben een aantal aanbieders voor Curitiba voor je op een rij gezet:

Reviews over Curitiba

• 9Sieglinde Thiele03-08-2010

Toller Aufenthalt in Curitiba

Curitiba eine wunderschöne Stadt mit vielen Parks Brunnen, Bänke zum Ausruhen. Die Menschen sehr freundlich und hilfsbereit. Sehr viele Sehenswürdigkeiten, Dom, Santa Felicidate oder ital. Dörfchen und und und vieles mehr. Uns gefiel es so gut, daß wir im Februjar wieder für 5 Wochen dorthin reisen. Fahr mit dem Zug nach Morrettes- einfach herrlich so lange durch den Urwald zu faharen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2009

• 7ronald14-01-2008

drukke moderne stad, niet typisch braziliaans, goed openbaar vervoer, veel taxi s, veel winkels

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2007

• Curritiba is een leuk plaatsje. Het heeft heel veel parken en het openbaar vervoer is daar het beste geregeld van heel Brazilie. Het centrum is autovrij gemaakt, zodat je er gezellig doorheen kunt kuieren. Vooral het oude centrum is heel gezellig, met prima restaurantjes. Vanuit Curritiba kun je een leuk ritje met een toeristentreintje maken van zo'n drie uur, naar Morretes, een heel lief plaatsje. Als je dat doet, bezoek dan ook Antonina, een schattig plaatsje daar vlak bij.

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd in april 2006

• 8Rene19-01-2006

Ik ben nu de 2de dag in Curitiba voor zaken en het is echt een bijna Spaanse/Portugese stad. Dus eigenlijk heel erg westers. Helaas moet je wel weer Portugees spreken.. Maar met Spaans red je het ook wel. Het is hier erg veilig en je kan gewoon s avonds over straat lopen. Maar dat doe je niet want je ziet erg weinig mensen en er is gewoon geen normale bar te vinden. Erg saai voor de man alleen. Ik heb wel straten gezien met straatprostituees, maar dat is normaal in elke grote stad.Het was in die buurt ook niet echt gezellig. Ik zag wel een nachtclub tijdens mijn rit met de zakenpartner, maar een gewone bar was er niet. Dus het is niet echt een stad voor vakantie in mijn ogen. Wel heel erg schoon, veilig en veel winkels. Dus gewoon terug naar je hotel. Jammer voor zo,n afstand vliegen

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd in januari 2006

• 8W. Burgers11-09-2003

Vanuit Curitiba gaat er een treintje naar Morettes, een historisch stadje uit 1721. Eerst reis je door de sloppenwijken van Curitiba, maar al snel rijd je door prachtige bergen. De rit duurt 4 uur, maar is echt een aanrader!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur