We hebben een aantal aanbieders voor Cumbuco voor je op een rij gezet:

Reviews over Cumbuco

Prima hotel

Chris Frumau,
    18-10-2018

Als je in gedachten houd dat je voor weinig geld op vakantie in Brazilie bent, is het een prima hotel. Wij hadden de standard kamer. Iets aan de kleine kant. Maar het is schoon en ik vond het bed erg goed. Dus om alleen te slapen en te douchen is het dik oke. Het ontbijt is niet zo uitgebreid als bij een Turkse all inclusive. Maar je kan een broodje roosteren, een tosti maken en je kan ook nog een omeletje krijgen. Vers fruit, cake, drinkyoghurt e.d.

Het hotel ligt op een prima lokatie. Aan het strand, en het centrum van Cumbuco is een paar minuten lopen. Cumbuco is niet al te groot maar wel gezellig. Muda is een erg goed restaurant. Wel het duurdere segment. Ernaast zit de beste ijsboer van het dorp. De lekkerste pizza's bakken ze bij Cumbuco Pizza. Naast het hotel zit een prima strandtent Velas do Cumbuco. Je wordt bij het hotel ontvangen door Steve. Bij hem kun je terecht voor leuke tripjes.

Gereisd met partner in oktober 2018