appartementen Costa Teguise

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Teguise voor je op een rij gezet:

Bebsy

Dagen regen12456411025710

Reviews over Costa Teguise

• 9Marianne07-03-2020

Gezellig plaatsje.

Niet al te groot, gezellig plaatsje. Volop keuze in winkeltjes, terrasjes en restaurants. Vrijdagavond kleine markt, ook in januari. Mooi strand met betaalbare bedjes en parasols. Aflopende zee. Wandelboulevard langs de zee.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Johanna01-08-2019

leuk voor een weekje, auto wel gewenst

We verbleven in hotel Be Live Experience, de omgeving is gezellig met winkeltjes en restaurantjes, wel een touristengebied, parkeermogelijkheden in maart al beperkt laat staan in het hoogseizoen we hebben niet 1 keer bij het hotel kunnen parkeren, altijd in een achteraf straatje achter het hotel

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 5Fam. Wilkens14-07-2019

RENOVEREN de boulevard

Costa Teguise zelf heeft erg weinig te bieden. Een klein strand en een boulevard, die half opgebroken is. Om meer toeristen te krijgen zal er toch op korte termijn een renovatie plaats moeten vinden. Er is gelukkig wel een redelijk goede busverbinding, waardoor je toch nog iets van de omgeving kunt zien. Uiteraard is een auto huren ook een optie. Of een dagtrip maken, maar alleen in het dorp blijven is voor de ondernemende tourist geen optie.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Fam. Bitter10-06-2019

Leuk voor één keer.

Gemoedelijke plaats. Leuk strand, restaurantjes en winkeltjes. Veel wind!

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Dennie Berns30-11-2018

Heerlijk eiland om te relaxen

Costa Teguise is een kleine badplaats op Lanzarote en heeft als een van de weinige plaatsen gele strandjes. Er zijn in het centrum ruim voldoende restaurants en een aantal bars waar je je prima kunt vermaken. De kwaliteit van de restaurants is over het algemeen prima. De sfeer is relaxed en (in November) niet te toeristisch. Als je meer wil zien van het eiland (kan ik wel aanraden), dan is een huurauto de beste optie. Excursies zijn prijzig en het OV beperkt zich tot de badplaatsen. Een van de hoogtepunten van het eiland vonden wij het nationale park Timanfaya. Je mag helaas niet zelf rijden maar vanuit de toeringcar zie je ook erg indrukwekkende zaken.

• 7Uitgaanslevenn

november 2018

• 9miranda09-07-2018

Gezellige plaats

Costa tequise is een hele leuke plaats, niet zo heel groot, maar wel gezellig. Echt spaans, leuke winkeltjes, veel terrasjes. Wij hebben een paar keer wat gedronken, en geluncht bij de Beach Club, en bij Bachus, was heerlijk eten en bij alle twee vriendelijke bediening, en niet duur Wij hadden wel last van de wind, toch wel 10 dagen windkracht 6 gehad, schijnt vooral in juni en july te zijn. Maar wij komen hier zeker terug.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Marielle & Roger20-06-2018

Een mooie ontspannen vakantie!

Costa Teguise is een badplaats met veel strand gelegenheid. Voor een gezellig avondje uit, ga je naar Plaza Pueblo Marinero! Rondom dit pleintje vind je diverse goede restaurants en barretjes (Hook!!). Wij hebben vanuit Costa Teguise alle bezienswaardigheden bezocht met een huurauto, terwijl de mogelijkheden van het openbaar vervoer ook goed zijn. Een retourtje Arrecife kost per persoon 2.80 euro. Het eiland is niet al te groot dus de busritten duren ook niet al te lang. Tijdens ons bezoek was het ook nog geen hoog seizoen, dus qua drukte viel het erg mee. De grotten en het nationale park zijn absoluut de moeite waard van het bezoeken!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Michaël17-02-2018

Rustig

Veel winkeltjes leuke restaurants en rust

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Marga van de Glind- Zijp24-01-2018

Erg schoon en gezellig klein plaatsje.

Ze hebben een mooie boulevard aangelegd waar langs je prima kan wandelen langs de kust. Wij deden dat iedere dag. Met busje van hotel naar het centrum laten brengen en langs de boulevard terug wandelen. Onderweg zijn er bankjes om te rusten en een restaurant om wat te drinken.

• 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Kootje30-12-2017

Leuk rustiek dorpje!

Goed: Boulevard langs strand/kust. Leuke en gezellige terrasjes, winkeltjes en restaurantjes. VVV gemakkelijk bereikbaar. De 3 gemaakte excursies met First Minute waren tegen redelijke prijzen en zijn prima verzorgd. Lijnbussen gemakkelijk te gebruiken. Wekelijks kleine leuke markt. Een niet al te druk dorpje wat voor ons prima was. Niet goed: valt weinig negatiefs over te vertellen.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2017