Appartementen Costa Adeje

Vakantiegangers die naar Costa Adeje op Tenerife gaan, kiezen voor deze bestemming vanwege de boulevard en de stranden. Het is een plekje waar jullie heen gaan om veel te ondernemen in de nabije omgeving. Daarom is vakantie vieren in appartementen in Costa Adeje populair. Na het ontbijt kun je je meteen verplaatsen naar het strand of iets leuks doen. Playa del Duque is jullie favoriete strand in Costa Adeje. Maar dé hotspot tijdens een vakantie in een van de appartementen in Costa Adeje is toch echt de boulevard. Jan Duursma schrijft: ‘Leuke schone boulevards, veel winkels, restaurants en terrasjes.’ Op die terrassen kun je uren genieten van de zon. En in de buurt van je appartement zijn er genoeg restaurants te vinden om elke avond iets nieuws uit te proberen.

Populaire appartementen in Costa Adeje

Een van de populairste appartementen in Costa Adeje is Parque Del Sol. Jullie omschrijven dit als een rustig complex waar je heerlijk kunt relaxen aan het zwembad. Bij het zwembad hoort een poolbar waar je voor een fijn prijsje prima broodjes kunt halen. Reviewer Peter Vlugt heeft genoten: ‘Mijn aanraders zijn de club sandwich voor 4 eu en de kipburger voor iets meer.’ Ook cocktails staan hier op het menu. Je appartement wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt dan ook schone handdoeken. De kamers zijn wel wat gehorig. Wat vakantiegangers verder top vinden aan deze plek? Dat is de ligging. Je kunt te voet naar het strand, de winkels en restaurants.

Flamingo Beach Mate is nog zo’n appartement waarvan de ligging door vakantiegangers heel goed wordt beoordeeld. Hier zit je goed wanneer je in de avond wilt winkelen aan de boulevard of een hapje wilt eten in een restaurant. Reviewer Jooren ging elke avond uit eten, maar is ook heel tevreden over het appartement zelf. De kamers zijn gerenoveerd en zijn nu modern. Verschillende vakantiegangers zijn zelfs van plan om nog een keer terug te gaan naar dit appartement.

Wil je verblijven in een van de appartementen in Costa Adeje aan de boulevard en het strand? In Sol Sun Beach zit je goed. Reviewers genoten dan ook van het uitzicht. Loes schrijft: ‘Zwembad was op het dak met een groot zonneterras met voldoende ligbedden en uitzicht over de zee, straat en wandelpromenade zover je kunt kijken.’ Voordat je neerstrijkt op een ligbed en baantjes trekt in het water schuif je eerst even aan bij het ontbijt. Over het uitgebreide ontbijt in dit appartement zijn reviewers namelijk erg enthousiast.

Zie je jezelf al vakantie vieren in een van deze appartementen in Costa Adeje? Waar wacht je nog op?

Bekijk alle accommodaties

appartementen Costa Adeje

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Adeje voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon