appartementen Corralejo

Reviews over Corralejo

Top echt goed

C.M Schrijn van Ewijk,
    15-1-2019

het is een heerlijke en mooie locatie

Leuk kleinschalig complex op een prachtige locatie

Tadek Schaaphok,
    1-1-2019

Wij waren hier in de kerstperiode van 2018 met onze dochter van 4,5 en zijn overwegend tevreden over ons verblijf. Er heerst een beetje een Ibiza sfeer.

Pluspunten:

- uitstekende ligging, direct aan het prachtige strand

- op loopafstand van het centrum

- kleinschalig complex, gerund door aardige mensen

- nette, gerenoveerde appartementen

- goede schoonmaak

Minpunten:

- ons appartement had slechts 2 pitten om te koken

- slechte waterdruk en niet altijd even warm water

- badkamer rook muf en heeft geen raam

- flinke werkzaamheden aan de zijstraat bij het complex zorgt voor een slordig aangezicht, gelukkig weinig geluidsoverlast gehad.

Wij hebben laat geboekt en kregen appartement 1 op de begane grond toegewezen. Deze grenst aan de beach club en heeft daardoor wat meer last van "werkgeluid" en een wat minder uitzicht op de zee dan andere appartementen. Hou daar rekening mee en geef op tijd preferenties op voor de optimale ervaring.

Zorgeloze vakantieplek

Carla en Jantine,
    30-12-2018

Een zeer vriendelijk en kleinschalig complex. Het appartement is schoon, functioneel en de airco geeft ook warme lucht voor de koele avonden in december. Prachtig uitzicht op zee en alle restaurantjes en winkels goed aan te lopen. Ons appartement (9) lag wel naast de dancebar die in het weekend open is, maar het werd niet heel laat en met oordopjes goed op te slapen.

De dames van de receptie zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze weten veel en kunnen van alles voor je regelen. Een heerlijke week gehad!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

mary van riel,
    30-12-2018

Fijn appartementen complex, schoon en overzichtelijk. Erg vriendelijk personeel. Fijn zwembad, ruim aantal ligstoelen. Fijn dat je, binnendoor, naar restaurant La Luna kan, voor een fijn ontbijt of perfect diner. Ook fijn dat je voor het diner een kortingskaart, 10% hebt.

heerlijk van de zon genoten in leuke omgeving

irma bol,
    19-12-2018

prima appatementen complex, goede ligging, nabij centrum