Sorteren

Reviews over Corralejo

Super

Jan van Gend
    30-10-2018

Dat het een zeer kindervriendelijk complex is, met zeer ruime kamers. Ook het personeel is super en alles word voor je gedaan, klachten ook gelijk actie daar voor. Wij zijn twee weken geweest en hadden het super naar ons zin. Minigolf op het terrein, betaalbare minimarket, zeer mooie zwembaden met goede ligbedden en een mooie tuin. winkels en oude haven op loop afstand en toch zeer rustig complex. Waterpark zeer mooi, Boot tocht gedaan naar Lanzarote. Verders genieten van wat hun te bieden hadden, zaten All-in waar wij niets over te klagen hadden. Vakantie zoals die hoort te zijn.

Heerlijke vakantie gehad!

Josien
    17-10-2018

Prima accomodatie, op loopafstand van het strand en het gezellige centrum

Fijne vakantie gehad

CB
    11-10-2018

Zeer vriendelijk receptie,moderne inrichting en kleuren gebruikt in het appartement. Elke dag schoongemaakt en om de 2 dagen schoon gemaakt. Om de 2 dagen schone handdoeken.

Uitstekend

Michel
    3-10-2018

Playa Park Coralejo is de place to be als je van rust, vriendelijkheid, ruimte, lekker eten en ontspanning houd.

Nu voor de 3e keer geweests en opnieuw geboekt voor Maart 2019

Schitterende accomodatie!

Nathalie
    3-10-2018

Schitterend gerenoveerd complex en van alle gemakken voorzien. De kamers en appartementen zijn erg ruim en modern ingericht. Ook is er een nieuw gebouw (premium) waar men van nog meer luxe kan genieten. Het personeel en eten verdienen ook een dikke 10! Voor ons elk jaar weer de favoriete relaxaccomodatie. Wij hebben alweer geboekt voor maart 2019.