Sorteren

Reviews over accommodaties in Corfu

super

teunissen
    21-7-2018

De plek is geweldig aan de bergweg naar zee 15 min lopen dan ben je in een prachtige baai met ligstoelen en parasols en leuke tarvernes

Ons 3 pers appartement was verouderd maar voordeel wel ons eigen balkon de bedden waren hard maar werd de volgende morgen opgelost met toppers en exstra kussen niks was teveel wat je vroeg zalig zwembad met ligbedden en dd bar van yannis voor de drankjes of het avond eten alles bij elkaar een super vakantie gehad verwacht geen 3 sterren want dat heb je ook niet geboekt !

Marieke de R
    20-7-2018

Wij hebben een geweldige tijd gehad bij Spyridoula apartments! Ontbijt was voor lage prijs en er was keuze uit 8 verschillende menu's. Ook lunch en avondeten was heerlijk hier en de appartementen waren zeer schoon en ruim opgezet. De familie was heel erg gezellig en waren bereid van alles voor ons te regelen. Op donderdag was er een hele leuke bbq met traditionele vrolijke dansers. We hebben dus kort samengevat een supertijd gehad! Greeetingssss Marieke&Annemieke

prima apartement /studio

yvonne
    20-7-2018

prima apartement/studio, zeker als je in een rustige omgeving wilt zijn, en zelf de “drukte”op wilt zoeken. Zelf waren we niet van plan te gaan koken. Maar ben je dat wel van plan is daar de keuken uitzet niet echt geschikt voor. Maar je kan prima eten bij de bar/restaurant. Lekker en niet te duur. Het personeel vonden wij erg gastvrij en vriendelijk. Bij het zwembad genoeg ligbedjes.

Prima!

Loes
    19-7-2018

We hebben een supervakantie gehad. Zoals eerder beschreven ligt het appartement wat uit de route van het dorpje, dus een scooter of auto huren is zeker aan te raden. Wij hebben een scooter gehuurd voor de hele week en dat was top! Wegen zijn zeer goed te doen en hebben hierdoor veel kunnen zien. De scooter hebben we bij de receptie geboekt. Wat duurder dan normaal, maar het is gewoon heel relaxed dat hij wordt gebracht en weer wordt opgehaald bij het appartement! Daarnaast is het overal prima eten in de omliggende restaurants. Vliegtuigen hoor je, maar waren ons niet tot last. Enige minpuntje is dat het zwembad sluit om 18:00u. Deze mogen ze wel verruimen tot 21:00, want het is lekker als je na een stranddag nog even een duik in het zwembad kan nemen. Zeer aan te raden en erg goede prijs-kwaliteitverhouding met wat je voor je geld krijgt!

Geweldig

JT
    19-7-2018

Kleinschalige appartementen gebouw (totaal 9 waarvan 7 studio's en 2 appartementen). Wij hadden een studio, met een ruim balkon, meer hadden we ook niet nodig , met mooi weer leef je buiten. Het ligt tegen een berg aan zo ontzettend mooi en rustig. Met een fantastisch uitzicht. Wel een kwartiertje lopen van het dorp en strand. Het heeft een zwembad en kinderbadje in een mooi aangelegde tuin met diverse fruitbomen. Ontzettend lieve eigenaren.

Corfu scoort een 7,6 uit 10, op basis van 2844 reviews