Sorteren

appartementen Corfu

Reviews over accommodaties in Corfu

Inge
    13-11-2018

Mooie appartementen, met een leuk restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Echt een goede keuze voor een romantische vakantie met je partner

Loop afstand van de boulavard en strand.

Ruim voldoende

Hans Heij
    11-11-2018

Appartementencomplex prachtig gelegen en mooi onderhouden. Nadeel sommige app. erg dichtbij zeer drukke weg. Strand is aan de smoezelige kant en zeker niet mooi. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Prima zwembad en ligstoelen. Poolbar was ook prima. Gunstige ligging met bus naar stad Corfu.

Een absolute aanrader voor rust en gastvrijheid

Ar
    11-11-2018

Enorm gastvrije eigenaars, heerlijke keuken, prima appartementjes, zwembad is top met fijne ligbedden.

Prima plek, aardige mensen.

Andrea
    5-11-2018

Prima plekje. Aardige mensen, prachtig zwembad, goed restaurant en bar. Met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Keuken in appartement was erg sober ingericht en verlichting was matig. Dus zelf koken is wel een uitdaging. Slaapkamer was ruim en het bed was heerlijk. Het terras bij het appartement is aan de schaduwkant, in het hoogseizoen ongetwijfeld heerlijk, maar in het naseizoen is dat wel jammer.

De locatie is heerlijk rustig en een goede uitvalsbasis voor wandelingen, als je een auto hebt.

Heerlijk!

Amber
    3-11-2018

Het verblijf is erg mooi. De studio zag er goed uit en er werd om de dag schoongemaakt. Handig om te weten: je krijg 2x2 handoeken p.p. Voor een verblijf van 8 dagen. De omgeving is erg mooi en het verblijf is niet te ver lopen van de boulevard (10 min). In het restaurant heb je echt heerlijk eten en ze hadden ook twee avonden een traditionele dans -en zangavond. Met name de traditionele dans is echt een aanrader! In de kamer zelf heb je genoeg ruimte. De keuken beschikt over twee pitjes. De badkamer & met name de douche is wel aan de kleine kant.