We hebben een aantal aanbieders voor Córdoba voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Córdoba voor je op een rij gezet:

Reviews over Córdoba

mooi hotel, zwembad helaas gesloten

de heer Jansen,
    30-10-2011

mooi hotel, zwembad helaas gesloten, hadden wij dat geweten, dan hadden wij een ander hotel gekozen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Leuke appartementen in Cordoba

anoniem,
    15-3-2011

Wij hebben een nacht hier geslapen om bezienswaardigheden in Cordoba te bezoeken. Het appartement was niet erg groot maar wel goed ingericht met een moderne wasmachine/droger, een kleine vaatwasser en goede verwarming/airco. Het was wel jammer dat we geen balkon hadden alleen toegang tot een gezamenlijke binnenplaats. In de tweede slaapkamer stond een stapelbed. In de badkamer was geen verwarming. De gratis WIFI in het appartement is snel. Het gebouw is schuin op een heuvel gebouwd en nogal onoverzichtelijk ingedeeld. De matrassen zijn van latex met waterdichte hoezen die nogal wat geluid maken. Er is een afgesloten parkeerplaats. Het is ongeveer 20 minuten rijden naar de Mesquita.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Veel oog voor detail

Ilona,
    15-11-2009

Het was een supersfeervol (Moors) appartement, met liefde ingericht. Wasmachine en WIFI een pluspunt!

Gereisd met partner in november 2009