appartementen in Chiang Mai

We hebben een aantal aanbieders voor Chiang Mai voor je op een rij gezet:

Reviews over Chiang Mai

• 9Keimpe Dijk20-04-2019

Kijk uit naar de volgende reis

Chang Mai was een stop op een rondreis met touroperator door Thailand. Geweldige hotels, uitstekende gids en voortreffelijk vervoer, zowel in de bus, taxi's als trein en vliegtuig. De restaurants, als onderdeel van de reis, waren uitzonderlijk goed.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Carla Adriana Visser12-04-2019

Eind van het jaar weer 3 maanden

Heerlijk land met vriendelijke mensen en heerlijk eten, kom er ieder jaar

• 10Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in januari 2019

• 8Lisa11-11-2018

Cultureel

Ga je naar het noorden van Thailand? Sla dan Chiang Mai zeker niet over. Een mooie culturele stad met adembenemende tempels en kleurrijke markten die s'nachts tot leven komen. De mensen zijn vriendelijk en het eten is heerlijk. Net buiten Chiang Mai heb je de Thaise Jungle waar je een paar daagse trektocht kunt houden, of kan gaan raften over de rivier. Kortom, er zijn genoeg activiteiten te beleven in Chiang mai.

• 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Sara Honing07-11-2018

Awesome 😍

Ik ben vanaf Bangkok met de nachttrein naar Chang mai gegaan. Ik hoorde dat dit een hele ervaring opzich is en dat je dit echt gedaan moest hebben. Ik zeg je eerlijk dit moet je ook echt gedaan hebben het is wel echt een super mooie ervaring wel als tip geef ik je mee dat het handig is om van te voren wel wat eten en drinken in te slaan en een wat warmere trui is ook wel fijn met de airco. Toen ik in chiang mai was had ik via touroperator al een tof hostel gevonden Muan hostel heette het. De design en uitstraling zag er heel gaaf uit het personeel dat er werkte was super vriendelijk ze hadden veel advies over leuke tripjes maar ook over bijv waar je het best je kleding kon laten wassen voor een mooie prijs. Ook het eten en drankjes waren er erg lekker. Dit is wel het mooiste hostel waar ik heb over nacht wanneer je alleen reist is het erg fijn om soms ook in contact te komen met andere backpackers.

Alleen gereisd in januari 2018

• 8MPV11-02-2018

Fantastische week in Chiang Mai

Bezoek aan lokale ambachten (paraplu, zijde, juwelen,...), bergtocht naar bamboehut en afvaart met bamboevlot, zipline, fietstocht en verzorgen van olifanten. Allemaal mogelijkheden in en rond Chiang Mai

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Loymankong12-01-2018

Een heerlijk land, lekker eten en goede sfeer

Terplaatse geld wisselen, leuke hotelletjes

• 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9jozef_van_oerle28-11-2017

Chiang Mai ,knap

Chiang Mai is een mooie plaats,zowel met drukke als minder drukke kanten.Een mooie zaterdag markt ,en ook een zondagmarkt.Vele tempels om te bezoeken ,voor de kopers onder ons ,er is ook een mooi shoppingcenter Maya.Een half uurtje rijden met de scooter en men zit midden op het platte land,in alle rust indien gewenst

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Levine Bavelaar22-08-2017

Prettige stad, beetje dorps, fijne temperatuur.

Ten opzichte van Bangkok is Chang Mai minder chaotisch en druk, minder groot en minder warm. Prima stad om een paar dagen te zijn en zeker buiten de stad zijn er genoeg mogelijkheden om te bezoeken of te doen. Leuk!

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 8Ruud Arends14-04-2017

het was heel goed ,maar ik ken Chiangmai goed.

Ja eigenlijk moet je toch wel wat woorden leren,het is geen gemakkelijke taal , maar de basic is toch wel te leren.Ik heb in Chiangmai in 1990t/m 1992 gewoond en ik had met 2 partners n resto/ bar in de kotchasan rd. soi3. Chiangmai is wel duidelijk drukker geworden en ook wel duurder maar het is nog steedsn leuk land.De mensen zijn er vriendelijk en ze vinden het prachtig als je wat Thai kunt spreken.Ik heb vroeger lang in S.E.Asia gewoond en ook gewerkt,dat maakt het natuurlijk wel makkelijker.Als je In Chiangmai bent moet je zonder meer met de fiets rond gaan .Voor de makkelijkere mensen kun je natuurlijk n M.bike huren.Je moet weln internationale rijbewijs in nederland bij de ANWB aanvragen. Genoeg te zien natuurlijk de nightmarket, Doi suthep . Je kunt natuurlijk n gids met busje huren of als je avontuurlijk bent pak jen m.bike en je gaat naar Pai ,dat ligt tussen Chiangmai en Mse hon son. Je overnacht in Pai en je rijdt dan verder Mae Hon Son. Dan kun je mooi verder naar het noorden rijden.Je stopt af en toe maar je rijdt mooi verder naar Mae sai

Alleen gereisd in januari 2017

• 9FLAVOR13-02-2017

mooie stad, slecht voor je longen, uitlaatgassen!

Tuktuks die je voor 400bth de hele stad laten zien en voor iets meer je naar een langnekdorp brengen, 25km verderop.Ondertussen ook langs de krokodillen,slangen,apen enz. gaan.(stempels) je hoeft niks te kopen maar als je even binnen gaat krijgt hij stempels voor brandstof. De tempel boven op de berg en de watervallen, nou, niks aan. Mooie stad maar voor longpatiënten een harde dobber! De nightmarket is geweldig met veel eetgelegenheden, soms wel goede! de hamburgertent niet aandoen, is vreselijk vies. leuk en goedkoop cabaret van ladyboys

Gereisd met partner in januari 2016

10 van de 236 reviews gezien