Sorteren

Reviews over Chersonissos

fantastisch

hans en helga klootwijk
    19-10-2018

Komen hier nu al 9 jaar achter elkaar heen en hebben reeds voor het volgende jaar een boeking gemaakt !

hebben het altijd prima naar ons zin , bij de baas ( Myros) kan je altijd terecht voor een tip of een vraag en ook met de bewaker hebben we alleen positieve ervaringen

Heel erg leuk

Ben van der Kaa
    17-10-2018

Hotel ,kamer geweldig,midden in het centrum maar totaal geen last van herrie

1 minpuntje geen vers brood bij het ontbijt en dat kan echt niet

Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 22-10-2018

Dear Ben van der Kaa,

Thank you for your review at Zoover.

We are happy to know that you had a great holiday at our hotel.

Also, we appreciate that you have rated our service and facilities so highly.

For us it is a great honor to welcome you at Cook's Club Hersonissos Crete again.

Best regards,

prima prijs kwaliteit verhouding, rustig gelegen.

Danny
    16-10-2018

Simpel en eenvoudige appartementen, goed schoon vriendelijk personeel, gezellige bar waar je na een dagje eiland heerlijk kan bijkomen.

heerlijk kunnen ontspannen.

iris en sarah
    12-10-2018

er wordt rekening gehouden met dieetwensen. het hotel is echt ingericht voor de nieuwe generatie. prachtig uitzicht over de bergen .

Iraklis Andrianakis Hotel Manager Cook's Club Hers, Hotel Manager, 18-10-2018

Dear iris en sarah,

Many thanks for your kind review here on Zoover.

Thank you for highlighting the excellent food quality.

Looking forward to hearing more from you, and to always exceed your expectation.

Best regards,

Voor herhaling vatbaar

Van leeuwen - de kerf
    12-10-2018

Wij waren zeer tevreden .... kamers een beetje verouderd maar toch proper . Ideale ligging overal dichtbij .... vriendelijke ontvangst regelmatig nieuw beddegoed en handoek service ....