We hebben een aantal aanbieders voor Chersonissos voor je op een rij gezet:

Reviews over Chersonissos

Goede, leuke vakantie

Esther Huberts,
    19-2-2019

Prima hotel. Alles net en schoon bijgehouden. Mooi uitzicht op de zee. Ideaal dichtbij Starbeach, maar geen last van. Naar de stad (uitgaan) nam je een taxi voor een tientje. Ook kan je het eventueel wel lopen, maar duurt wel wat langer. Wanneer je terugkwam van het stappen mag je niet met anderen naar de kamer. Ondanks dat zij al daar verbleven. Waarschijnlijk om geluidsoverlast te voorkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Teleurgesteld door prijsverhoging touroperator

Willem,
    11-1-2019

De prijs kwaliteit verhouding wordt dit jaar(2019) door touroperator helemaal uit zijn verband gerukt.

Komt dit doordat de prijzen heel erg verhoogd zijn? of komt het doordat touroperator ziet dat dit hotel vorig jaar erg gewild was doordat de prijs kwaliteit verhouding zo goed was.

Wij hebben vorig jaar voor 14 dagen €1314,- voor 2 personen betaald.

Wanneer ik nu zou boeken met dezelfde periode ben ik zo rond de €2000,- kwijt, ja nu moet je verplicht boeken met ontbijt, maar dat mag toch geen verschil van €700,- zijn.

Dat is €350,- per persoon!!!!

Nogmaals jammer dat touroperator de prijzen zo omhoog heeft gegooid en dat ik geen reactie heb gekregen van de klachtenafhandeling.

Gereisd met partner in juni 2018

helga poel,
    10-1-2019

Grote appartementen verzorgd mooie plek

Gastvrij

Gereisd met partner in september 2018

Bijna perfect!

Jimmy Mauritsz,
    7-1-2019

Ruime kamers, vriendelijk personeel en fijne zwembaden. Ontbijtbuffet is lekker maar standaard en zit 0 variatie in, ben je na een paar dagen op uitgekeken. 1 x gegeten in het restaurant wat prima bevallen was, maar boven in de berg veel lekkerder en goedkoper! Het is veel lopen en steil houd daar rekening mee. Prima complex top vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

super vakantie volgend jaar weer

richard en miranda,
    7-12-2018

super leuke vakantie gehad vriendelijk personeel goed eten super mooi uitzicht voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018