appartementen Chersonissos

Reviews over Chersonissos

super vakantie volgend jaar weer

richard en miranda,
    7-12-2018

super leuke vakantie gehad vriendelijk personeel goed eten super mooi uitzicht voor herhaling vatbaar

Super, gastvrij en gemoedelijk.

monica bertus,
    1-12-2018

Super gezellig complex. Zeer gastvriendelijk personeel. We komen hier al jaren, appartementen wel iets verouderd, maar ja wat verwacht je voor die prijs. Is er iets niet goed wordt het direct verholpen. Kortom een leuk complex op een super locatie.

Super

T Baars,
    1-12-2018

Geweldig appartement, vriendelijk personeel, goede bedden, schoon, mooie locatie

Fijn en redelijk kleinschalig app. complex

clp burggraaf,

Mooi appartement in Oud Chersonissos

Als je wat van het eiland wilt zien moet je wel scooter of auto of fiets huren want het ligt ongeveer 2 km boven Chersonissos en de stranden

top vakantie en verblijf met oudere kinderen.

Diana Kierkels,
    29-11-2018

super schoon, kleinschalig, gemoedelijk, dichtbij levendigheid. Top vakantie gehad met 2 pubers. Zwembad groot genoeg voor aantal app,niet geschikt voor kleine kids ( diep)