Sorteren

Reviews over Chateau d'Olonne (Vendee)

Het was weer heerlijk!

Dings
    18-6-2017

In september 2016 zijn wij op vakantie in Lagrange L'Estran geweest. Dit is zo goed bevallen dat we besloten de volgende vakantie weer terug te gaan. We hebben weer twee weken genoten van het mooie uitzicht over zee in ons ruime appartement, de goed verzorgde tuinen, het zwembad, de vriendelijke medewerkers en de wandelingen naar Les Sables d'Olonne.

Fantastisch!!

Dings
    25-9-2016

Dit appartementencomplex valt onder de vlag van Lagrange Vacances en niet meer onder Pierre et Vacances. Men is behoorlijk gaan renoveren. We verbleven met tweeën in een 5 persoons appartement met zeezicht. Twee grote schuifpuien; 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer gaven een prachtig gezicht over de zee, het duinengebied en de corniche. Hele mooie zonsondergangen. Het appartement was volledig geschilderd en er lag een nieuwe vloer. De groene tuin rondom het complex met twee zwembaden was perfect onderhouden. Aan het einde van de straat ligt een klein pleintje met een bakker, supermarktje, tijdschriften/souvenirwinkeltje en pharmacie. Ook is daar een aantal keer per week een klein marktje met groenten, fruit, vis en vlees. Les Sables d'Olonne ligt op 4 km afstand en is een gezellige stad met een mooie boulevard. We hebben het heerlijk gehad en maken nu zelfs plannen om volgend jaar weer terug te gaan.

zeer leuke en aangename locatie!

willy
    1-10-2012

Het verblijf voldeed aan onze verwachtingen,goed en comfortabel ingericht-uitzicht op de zee en mooi aangelegde tuin.verwarmd zwembad buiten!

Plaatselijk is er wat te zien maar voor verdere bezoeken dien je wel je wagen te nemen.bezoeken zoals aan La Rochelle en Saint-Jean-de-Monts is ongeveer 100 km-maar het is de moeite waard!

Er is een kleine supermarkt op 900 meter en grotere ketens bv U hypermarkt op 5 km.het is een rustige buurt buiten het seizoen.

Mooie plek

Marian
    30-7-2012

Het appartementencomplex is mooi opgezet en alles is goed verzorgd. Mooie aangelegde tuin. 2 prima zwembaden en verspreid over het terrein een speeltuintje, jeu de boulebaan, tafeltennistafel etc. wij hadden een 4 pers. appartement met 1 slaapkamer, voor 2 personen goed te doen, maar kan me voorstellen dat het een beetje krap is met 4 personen. Het balkon is ruim en in de keuken is van alles ruim voldoende aanwezig, dat is wel een pluspunt. Aan het einde van het straatje (plm. 5 min. lopen) is een dorpspleintje met een café, een kleine pizzeria en o.a. een supermarktje en een bakker en iedere ochtend een kleine markt. Prima fietsgebied. fietsverhuur tegenover het appartement. Fietsen huren is aan te raden! L'Estran ligt op een rustige plek met vertier in de buurt. Het strand is 5 minuten fietsen en de gezellige stad La Sable d'Olonne 10 minuten fietsen. Een fijne plek om vakantie te houden.

Leuke plek!

Selina
    10-6-2012

Wij hebben in juni in dit appartement gezeten. Op zich een net appartement. Wij waren met twee personen maar ik kan mij voorstellen dat dit appartement voor vier personen te krap is. Op het terrein is het vrij rustig en er is niet veel te doen. In de omgeving is erg veel te zien (wel met de auto). Het plaatsje Chateau d'Olonne is vrij rustig (zit wel een industrieterrein met winkels en een lidl). Verderop zit het plaatsje Les Sables d'Olonne en daar is een mooie boulevard met winkeltjes en restaurants. Met de fiets is dat ook makkelijk bereikbaar. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en we raden de streek Vendee echt aan. Echt de moeite waard.