Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

appartementen in Chania

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Chania

Zeewatertemp ()16°16°17°17°18°22°22°26°26°24°21°18°
Dagen regen121184210016711

Reviews over Chania

• 10P kloosterman30-06-2019

GE-WEL-DIG, heeft ons verrast!

Wat een gave locatie op Kreta. In alle grote steden (en veel kleine steden ook) geweest en deze stad is bijzonder en zo leuk. Het heeft iets weg van Italië met de geuren van Griekenland! Kleine straatjes met winkeltjes en kleine restaurantjes. Langs de kust de oude haven met super leuke restaurantjes (iets duurder dan je normaalvan kreta gewend bent). Wij hebben heerlijk in kleine boutiques gewinkeld voor mij en mijn vriend. De markthal is erg leuk een kijkje in te nemen en de zaterdag markt aan de oostkant binnen de stadsmuren van Chania. De drukke straten zijn in de avond erg gezellig en de kleine straatjes zijn in de avond schattig en vooral romantisch. Enorme aanrader te bezoeken!!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Karin24-06-2019

Mooie stad

Prachtige stad wel erg druk dus beter niet met de auto of zoals ons hotel met parkeergelegenheid verder is de bottum boot erg leuk neem je zwembroek mee eten liever niet bij de haven hoewel dat wel beter wordt

• 8Omgeving
    • 5Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Christiaens m07-06-2019

Goed voor kort verblijf

Het oude havengebied is zeer tof voor enkele dagen honderden restaurants en winkeltjes die alle 1001 en dezelfde produkten verkopen of aanprijzen,het is moeilijk bereikbaar met een wagen en dus al moeilijker voor mensen die een huurwagen willen nemen wat eigenlijk voor kreta een must is, het stadje zelf is mooi om eens te zien er is de markt er is een bus die rondrijdt en je op verschillende plaatsen afzet of opneemt , centrum ,venetiaans en brits oorlogskerkhof, en souda baai het kost 15e pp persoon en is 24h geldig.persoonlijk vind ik chania niet interresant voor strandliggers of mensen met een ruimer zicht.het hotel geeft enkel morgen ontbijt wat je verplicht nog dagelijks 1 of 2 restaurants te bezoeken wat op termijn duur uitvalt en een gemis aan huiseten geeft.voorts zijn er ook niet zoveel degelijke supermarkten in de buurt ,er is in nabij een piepklein winkeltje en iets van centra of spar markt op ong 1 km

• 8Sfeer in stad
    • 1Stranden

Alleen gereisd in juni 2019

• 9arnold en fran --visser25-04-2019

Fantastisch Chania!!

we hadden een eenvoudig appartement, maar wat is chania geweldig....mooi strand ,gezellige taveernes. je kan wandelen, auto / scooter huren, ontzettend mooi. Dus dit is echt vakantie!!!

• 8Cultuur
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Irene van opijnen27-11-2018

Fantastische Griekse gezelligheid

Wat een ontzettende gezellige plaats is dit ! Griekse gezelligheid ten top daar . Eten terrasjes zon winkeltjes gezelligheid wat wil je nog meer in de vakantie .

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jeroen12-11-2018

Aanrader

Ik ben hier in de maand juli geweest!

Ik heb zo genoten van deze reis, dat ik het graag met andere mensen deel. Bij de oude haven kan je avonds heerlijk genieten van uitstekend eten en de prachtige zonsondergang. Alles is goed bereikbaar en er is genoeg te beleven.

Al bij al een heerlijke bestemming om een weekje te vertroeve

• 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Chantal09-11-2018

Gezellig voor een weekje vakantie

Gezellige stad met heel veel leuke horeca. Direct aan zee met een mooi uitzicht. Ik ben zelf niet zo'n kreta fan, maar voor een weekje vakantie is chania top. De mensen zijn aardig, het eten is goed en er zijn veel mogelijkheden. De verrassing van de vakantie: er zwemmen wilde schildpadden in de haven!

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jorgia06-11-2018

Heerlijk gevoel van Griekse warmte

Bij familie langs geweest en ook de stad in geweest. De markt in de kerk heeft een super sfeer!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

augustus 2018

• 10Van de Steen Rudy04-11-2018

Prachtige stad

Als je Chania bezoekt en voornamelijk de oude stad, raden wij aan in de haven rechts aan te houden om iets te gaan eten of drinken. Prijzen zijn lager maar de kwaliteit is goed, Voorbeeld : als je een Mythos vraagt dak krijg je een gekoeld glas van Mythos en e het flesje erbij. Aan de linkerkant van de haven is dit meestal niet het geval, daar krijg je een glas met bier, welk bier ?

• 10Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 7Hulshof25-08-2018

Het drukkere Chania.

De stad Chania heeft een kleine gezellige kern, veel leuke toeristische straatjes met winkeltjes en gezellige restaurantjes. Hier is ook geen autoverkeer. Als je echter buiten dit gebied bent, dan is het één en al auto en scooterverkeer en lijkt het een grote chaos. Het gebied rond Chania heeft mooie stranden(vooral op de schiereilanden). In het hoogseizoen kan het druk zijn. Het eten is heerlijk en de Grieken zijn over het algemeen erg aardig. Helaas zijn er nog steeds zwerfpoesjes en honden, niet fijn om te zien.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad