We hebben een aantal aanbieders voor Chamrousse voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Chamrousse voor je op een rij gezet:

Reviews over Chamrousse

• 7familie15-04-2017

Super, brede pistes! Waus

Altijd wel gehoord dat Frankrijk mooie brede pistes zou hebben. Wij zijn om. Voorlopig geen Oostenrijk meer. Wat is dit een genot. Met onze 2 jongens van 8 en 9 volop wezen stunten in het stuntpark, kidspark en familypark. En papa en mama doen ook gezellig mee! Je kunt ook langere tochten maken. Daar is voldoende rood en zwart. Je kunt alles ook bijna pakken met blauw en groen, als je dat wilt. Ga je dan een andere kant op, kom je wel rood tegen. Maar dit hoeft dus niet. Voor skiles moet je in Oostenrijk of Winterberg zijn (om te starten). Genoeg te doen hier, het is niet voor niks een oud wintersport dorp. Ook het centre commercial was best gezellig. Hier gebeurt het. Hier eet je en drink je wat en voldoende restaurantjes. Wel op tijd reserveren. Hier zit ook de wat grotere supermarkt. Wij hebben ons deze week goed vermaakt in Chamrousse. Volgend jaar proberen we iets anders in Frankrijk, omdat wij altijd vinden dat er meer te zien is. Het zou voor ons geen straf zijn terug te gaan naar Chamrousse. Vooral als je ook houd van tussen het groen skiën. Dat is zo leuk! Apres ski stelt niks voor. Maar als jong gezin kom je hier ook niet voor. We komen vast nog eens terug. Wij hebben hier genoten. Waar heb je zoveel kinderparken? De 90 km piste is lekker overzichtelijk. Je verdwaalt hier niet. En toch voldoende mogelijkheden. Fijne vakantie in Chamrousse!

• 6Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 6Après ski
    • 8Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

februari 2017

• 7Remon05-03-2017

Leuk skigebied, dorp is niets.

Voor de eerste keer in Frankrijk op wintersport. Normaal altijd naar Oostenrijk. Voor Chamrousse gekozen omdat onze zoon van 7 wilde snowboarden. In Chamrousse is er snowboardles mogelijk vanaf 6 jaar. Hij heeft het dan ook erg naar zijn zin gehad. Prima les gehad in het Engels van een leuke leraar. Het skigebied is niet heel groot, maar leuke pistes om wat op te spelen. Ook heel leuk offpiste tussen de bomen kunnen snowboarden. Het dorp (1750) vonden wij niet sfeervol. Alleen grote vierkante appartementen-complexen. Wel een supermarktje en bakkerij in het hoofdgebouw en een aantal restaurantjes. In het grill-restaurant een aantal keer lekker gegeten. In andere restaurantjes aantal keer niet goed gegeten. De mensen waren over het algemeen erg vriendelijk en spraken redelijk goed Engels. Apres-ski hebben we niet kunnen vinden. Voor ons volgende keer weer Oostenrijk, maar Chamrousse was voor een keer ook best te doen.

• 3Après ski
    • 4Uitgaanslevenn

februari 2017

• 7CS07-01-2017

Leuk dorp voor betaalbare wintersport met gezin

Dort bestaat uit meerdere delen. Wij zaten in 1750. Klein, supermarkt, resuarants en verhuur aanwezig. Wij kozen voor deze bestemming omdat het betaalbaar was en het skigebied wel heel leuk is: voor ieder wat wils. Mooi snowpark en afgelopen jaar zoveel sneeuw dat alles off piste leek. Liften wat verouderd maar daardoor niet mega duur. Leuke bestemming als je echt voor de sneeuw gaat.

• 6Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 5Après ski
    • 5Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

februari 2016

• 7Rob01-03-2016

Leuk dorpje. Dicht bij de snelwegen.

Het skigebied is niet echt uitdagend. Er zijn wel een paarleuke afdalingen maar verder een vrij eenvoudig gebied. Het dorp op 1650 is leuk. Leuke restaurantjes. Op 1700 zijn er maar weinig restaurants. Wij zaten in een drukke week. Bij sommige liften lange wachtrijen. Als je er een beetje op lette kan je aardig skiën zonder veel te wachten. Buiten de drukste weken verwacht ik dan ook weinig wachtrijen.

• 8Sfeer in stad
    • 2Skigebied gevorderden
    • 4Après ski
    • 6Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

februari 2016

• 8Rob Draak22-12-2013

Leuk voor een keertje

Niet veel te doen maar leuke piste

• 8Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

december 2013

• 9linda17-02-2013

Zeer mooi skigebied voor beginners en gevorderden

Mooie pistes, voor elk wat wils. Leuk kidspark en voor de gevorderden een uitdagend snowpark. In Chamrousse 1650 restaurantjes, supermarkt, en bakker op loopafstand.

• 7Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

februari 2013

• 7Valerie De Roose17-04-2012

Familie skigebied

Bij Arselle mooie blauwe pisten. Je kan gemakkelijk naar Recoin voor rode en zwarte pistes. Vermits er bijna enkel appartementen zijn is er geen après-ski.

• 9Skigebied beginners
    • 5Après ski
    • 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

maart 2012

• 8rob02-03-2012

Dichtbij, hoog gelegen, geen overdreven drukte.

Makkelijk te bereiken via Grenoble airport, 1:30 met taxi. Skigebied goed hoog gelegen (1700 m), drukte redelijk ondanks vakantieperiode in NL en FR.

Mooi skigebied met veel blauwe en groene pistes, prima voor beginnende skier en gezin met kinderen die leren skien.

februari 2012

• 6yorki06-01-2011

Mooi alleen piste zeer slecht onderhouden

Mooi uitzicht op de piste!! Jammer dat de piste zo slecht onderhouden wordt, niet eens de helft wordt gepisteboeliet, dus dat is wel jammer. Ook wordt er geen sneeuw bijgespoten, zelfs niet als bijna allepisten groen/rotsachting zijn.

• 6Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners
    • 2Après ski
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Mirjam27-02-2010

Leuk skigebied, vooral voor kinderen

Hartstikke leuk skigebied, veel paadjes tussen de bomen door, leuk snowpark en kidspark met veel schansjes etc. Liften waren zeer druk en de meeste zeer traag, hingen ook zeer vaak stil (minimaal 2x per ritje). Veel te weinig restaurantjes. Chamrousse 1700 (Domaine d'Arselles ligt hier) heeft een groot restaurant, altijd volgeboekt, eten slecht. Twee kleine andere eettentjes, kleine sportzaken en een Sherpa supermarkt, meer stelt Chamrousse 1700 niet voor. Het drukkere gedeelte (1750) is leuker en heeft meer voorzieningen. Leuke vakantie, mede door het leuke skigebied.

februari 2010

10 van de 14 reviews gezien