• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

appartementen Carvoeiro

Reviews over Carvoeiro

Pestana Palm Garden is fantastisch mooi!

Christiaan
    9-10-2018

Fantastisch verblijf! Heel ruim, rustig en gelegen nabij een prachtig strand. Het zwembad en de bar zijn een mooie toevoeging! Boek je ontbijt bij het hotel zelf om hoge (onnodige) kosten te voorkomen! Het ontbijt is heerlijk!

Als je geen auto hebt is het wel een flinke wandeling naar het centrum van Carvoeiro, ongeveer 20-25 minuten. Maar dat vonden wij absoluut geen probleem.

heerlijke vakantie gehad

Fam. Mink
    12-9-2018

Een heerlijk verblijf gehad op Monte dourado. Mooi centraal, maar toch rustig gelegen in de Algarve. Grote ruime appartementen en een fantastische dame aan de receptie. Niets was teveel.

Heerlijke tijd gehad!

MB
    2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op Colina. Mooi ruim appartement en elke dag schoonmaak en opgemaakte bedden. Grote keuken en badkamer (keuken had helaas maar 2 electrische kookplaatjes, maar wel grote koelkast met vriezer, een magnetron en oven). Personeel zeer vriendelijk, zwembad zonder poespas maar wel heerlijk groot. Weinig ligbedden zonder mankementen en helaas veel bedjes vroeg op de dag al 'bezet' door handdoeken. Wij zijn er 15 dagen geweest en waren erg blij dat we een auto hadden gehuurd. Het park ligt wat buiten de toeristische drukte (vonden wij erg fijn) maar langs de weg moeten lopen met kinderen is écht niet fijn. Met de auto hebben wij veel van de omgeving kunnen zien. Minpuntje vonden wij wel dat er op het park hard werd gereden, niet alleen door gasten maar ook door het personeel.

Heerlijk verblijf

Renate
    26-8-2018

Prima ruim appartement met 2 verdiepingen en wij hadden 3 badkamers en 3 slaapkamers. Moderne keuken en badkamers alleen de woonkamer nogal gedateerd.

lekker groot zwembad. prima bedden en goede schoonmaak.

Aardige receptie.

Mooi park, maar te gedateerde accommodatie

Hans
    23-8-2018

Goede locatie en mooi park, goed onderhouden. Maar wat verkocht werd als een villa, was in werkelijkheid een appartement, dus dit is echt misleidend. Het appartement was groot, maar absoluut niet schoon. Er zaten nog etensresten in de vaatwasser, de koelast was niet schoon, chipszak en wattenstaafjes onder het bed, alles plakte, er was duidelijk niet goed schoon gemaakt. Ook was het interieur zeer gedateerd. Nadat we hier meteen over hadden geklaagd kregen we de volgende dag een vergelijkbaar appartement aangeboden. Deze was wel schoon en wat nieuwer, maar het interier was alsnog gedateerd, bedden doorgezakt en maar 1.40. Kortom: het is geen villa en je betaalt teveel voor wat je krijgt. Voor ca. 300 per nacht verwacht je wel meer. Jammer, want voor de rest is het een mooi park.