appartementen Carvoeiro

Reviews over Carvoeiro

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Antonie,
    26-10-2018

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

Ab Vlasman,
    10-10-2018

Het was zeer ruim en schoon

Pestana Palm Garden is fantastisch mooi!

Christiaan,
    9-10-2018

Fantastisch verblijf! Heel ruim, rustig en gelegen nabij een prachtig strand. Het zwembad en de bar zijn een mooie toevoeging! Boek je ontbijt bij het hotel zelf om hoge (onnodige) kosten te voorkomen! Het ontbijt is heerlijk!

Als je geen auto hebt is het wel een flinke wandeling naar het centrum van Carvoeiro, ongeveer 20-25 minuten. Maar dat vonden wij absoluut geen probleem.

heerlijke vakantie gehad

Fam. Mink,
    12-9-2018

Een heerlijk verblijf gehad op Monte dourado. Mooi centraal, maar toch rustig gelegen in de Algarve. Grote ruime appartementen en een fantastische dame aan de receptie. Niets was teveel.

Heerlijke tijd gehad!

MB,
    2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op Colina. Mooi ruim appartement en elke dag schoonmaak en opgemaakte bedden. Grote keuken en badkamer (keuken had helaas maar 2 electrische kookplaatjes, maar wel grote koelkast met vriezer, een magnetron en oven). Personeel zeer vriendelijk, zwembad zonder poespas maar wel heerlijk groot. Weinig ligbedden zonder mankementen en helaas veel bedjes vroeg op de dag al 'bezet' door handdoeken. Wij zijn er 15 dagen geweest en waren erg blij dat we een auto hadden gehuurd. Het park ligt wat buiten de toeristische drukte (vonden wij erg fijn) maar langs de weg moeten lopen met kinderen is écht niet fijn. Met de auto hebben wij veel van de omgeving kunnen zien. Minpuntje vonden wij wel dat er op het park hard werd gereden, niet alleen door gasten maar ook door het personeel.