appartementen in Capannoli

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Capannoli

Reviews over Capannoli

• 8linda.reekers17-11-2014

Centrale plek

Super centraal gelegen. Je kan alle kanten op en alle bekende plaatsen zijn goed te bereiken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

september 2014

• 9M. van der Geest31-07-2013

paradijs op aarde!

Een absolute aanrader voor iedereen! Prachtige omgeving, dichtbij steden als Lucca, Pisa, Volterra, Florence en de kust! Uitstekende gastvrijheid, zeer kleinschalig, tussen de Italiaantjes in. Prima zwembad, voldoende ligstoelen en parasols, en...de beste pizza's van Italië uit de steenoven en alles vers! Ook cheesecake en tira misu een absolute aanrader! Speeltuintje is oud en heeft opknapbeurt nodig, maar voor de rest ziet alles er prima uit. Mooi sportveld, schoon zwembad, en restaurant heel gezellig en druk bezet door loco's. Meerdere bruiloften in 2 weken meegemaakt. Pizza avonden worden georganiseerd met karaoke wat wij als zeer gezellig hebben ervaren omdat er ook zeker hele goede zangers tussen zaten! Prijzen zijn zeer schappelijk, en ook de vakantiegasten willen ze het naar de zin maken. Wij komen hier zeker terug en we raden het iedereen aan.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

juli 2013

• 730jr02-08-2012

geen sfeer

Capannoli is geen gezellig dorp. Wel goede supermarkt, coop, met een leuk koffiebarretje ernaast waar je lekkere broodjes ed kan kopen. Leuke parkje in het dorp en boven het dorp ligt een indrukwekkende begraafplaats met een leuk uitzichtpunt. Wel leuke dorpjes in omgeving, terriciola, lajatico, peccioli. Maar voor de bekende plaatsen moet je minimaal een half uur rijden, Volterra, San Gimignano, Siena, Florance, Pisa, Lucca. Capannoli ligt centraal om veel te bekijken in Toscane maar geen bruisende plaatsjes om 's avonds even te slenteren en gezelligheid op te zoeken.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur