We hebben een aantal aanbieders voor Cap d'Agde voor je op een rij gezet:

Reviews over Cap d'Agde

Supervakantie

Carolien,
    10-9-2018

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien ! Heerlijk s’ochtends op het balkon met een kop koffie terwijl de zon opkomt . Voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Prachtig verblijf en mooie omgeving

Marwijn,
    24-5-2017

De gehuurde Mobile Home van Nederlanders was eigenlijk nog beter dan we ons voorstelde. Rood 98 heeft een mooie plaats en veel privacy omdat deze op een niet aller daagse doorgang ligt. Dus hier kan je lekker uitrusten. De mobile home is van alle gemakken voorzien. TV met alle Nederlandse zenders en airco. Het interieur is geheel van deze tijd. De eigenaren hebben er voor gezorgd dat er goede fietsen zijn dus je bent ook nog eens mobiel op het park om de krant of een croissant/stokbrood te halen.

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk ontspannen en relaxed

Peter&Yolanda,
    30-9-2016

Prachtig compleet appartement op de eerste verdieping van alle gemakken voorzien zelfs een wijnkoelkastje en super schoon.Het voelde gelijk goed in dit heerlijke appartement.Geen auto nodig gehad tijdens ons weekje vakantie. De hele dag zon op je balkon . Als het s'avonds wat afkoelde ,hing er zelfs een terras verwarmer op het balkon. Strand en terrasjes op steenworp afstand. Kortom een heerlijk weekje gehad op dit bijzondere vakantiedorp. Hannie en Arnold ,thx

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk!!

Jacques,
    19-9-2016

Van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Voelde me thuis al was ik ver van huis. Helemaal niets op aan te merken. Alleen maar lof. Volgende keer weer.

Gereisd alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch compleet appartement. Dikke 10!

Frans,
    14-8-2016

Een fantastisch appartement! Al meer dan 10 keer naar dit complex geweest maar nog nooit zo een volledig ingericht appartement tegen gekomen. Aan werkelijk alles is gedacht en daadwerkelijk aanwezig. Van een uitgebreid servies tot aan de spullen voor op het strand, het is aanwezig. Zelfs aan de batterijen om deze te vernieuwen is gedacht. Alles is goed onderhouden en wordt erg schoon opgeleverd. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt. Dit maakt dat je hier een zorgeloze vakantie door kunt brengen. Chapeau!!

Gereisd met partner in augustus 2016