We hebben een aantal aanbieders voor Cannes / Cannes la Bocca voor je op een rij gezet:

appartementen Cannes / Cannes la Bocca

Reviews over Cannes / Cannes la Bocca

Echt aanrader ook met pubers.

Fam lindeboom,
    3-8-2018

Mooi gelegen complex met prachtig uitzicht over de baai bij cannes de bocca. Wel enorme klim naar complex vanaf het strand.Wij vonden dat geen probleem maar is wel even een inspanning.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooi park met prachtig uitzicht!!

cageling,
    8-8-2014

Wij snappen de negatieve reacties niet, wij hebben het erg naar ons zin gehad. Mooi park, prima appartement en een geweldig zwembad met een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Als wij toch 1 min puntje moeten noemen is het inderdaad de klim van het strand naar het park toe. Verder is dit park zeker voor herhaling vatbaar. Dichtbij Cannes, 20 minuten lopen en een dagje Monaco is ook aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zwembad niet open

Rob,
    30-4-2014

Wij zijn op 26 April gearriveerd en hebben geweldig weer. Echte MMV vind dat het weer slecht is dus het zwembad gaat voorlopig nog niet open. Het zwembad is leeg. Dus geen water. Vreemd want het is toch niet verwarmd en je zou verwachten dat het met 23 graden elke dag gewoon open zou zijn. Voor onze kinderen was dit een grote domper. Als alternatief kunnen we fietsen gratis huren maar wij hebben niet geboekt voorheen fiets vakantie in dit zonnige zuiden. Overigens praat de receptie over een security probleemdus misschien gaat het zwembad wel helemaal niet open dit seizoen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Super

Tropic,
    13-8-2013

Samen met mijn vriend ging hadden we een studio. Ruim appartement, met een keuken, afwasmachine, kleine wasmachine en een ruim balkon.

De accommodatie is een prachtige plek met veel natuur. Naar het zwembad en het restaurant daar loop je over het water via een vlonder.

Wel is inderdaad het prive vliegveld erg dichtbij, vooral bij het zwembad. Vind het persoonlijk wel erg leuk om te zien die vliegtuigen zo dichtbij.

Het heeft ook een klein winkeltje waar je elke ochtend vers stokbrood kan halen.

Receptie is altijd bereid om je te helpen als er vragen zijn.

Met de auto naar de grote supermarkten en naar Cannes. Helemaal via de kust naar Cannes is een leuke route om te fietsen.

Er is regelmatig een klein marktje 's avonds bij het strand en een casino.

Zwembad is ruim genoeg maar erg veel kinderen! Er zijn genoeg bedden en parasols. Ook zijn er genoeg activiteiten om te doen (voetbal/basketbal/tennis) en is er elke avond wel muziek.

Erg genoten van deze vakantie met een prettige omgeving!

Gereisd met partner in juli 2013

Mooi maar erg slecht ontbijtbuffet

Jeroen Veldhuis,
    9-8-2013

Accomodatie is prima. Wij waren met 3 kinderen in de leeftijd van 11, 9 en 5 jaar. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Wij hebben dit resort verder gebruikt als uitvalsbasis om uitstapjes te maken in de omgeving zoals Cannes en Monaco. Het ontbijtbuffet iedere morgen was erg slecht. Voor € 15,- pp mag je meer verwachten. Iedere ochtend binnen mum van tijd was alles op en werd het buffet alleen maar aangevuld na uitdrukkelijk aandringen van ons. Of dat bijvoorbeeld de glazen, messen, lepels etc. op waren. Iedere dag hetzelfde dus echt een waardeloos ontbijtbuffet dat ik iedereen ten zeerste wil afraden!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013