Reviews over accommodaties in Cambodia

Prima locatie voor ontspanning

Martin Pijnappels,
    1-12-2012

Zijn na rondreis door Cambodja nog vijf dagen in Orchid verbleven. Eigenaar Jan is nederlander en woont hier al tien jaar. Hadden kamer nummer 1 aan het zwembad. Zitje en ligbed voor de deur.Kamers zijn prima. Badkamer en toilet gaf af en toe wat problemen doordat water niet wegliep. Door bouwactiviteiten ernaast af toe wat overlast van geluid en stof. Strand met heel veel tentjes op loopafstand goed te doen. Hooguit een paar minuten. Eten is erg goed en smaakvol.Kijk eens in de keuken. Alles roestvrij staat en bijzonder schoon. In directe omgeving ook genoeg eetgelegenheden. Erg lekker, maar kijk niet in de keukens.

Met een beetje pijn in het hart afscheid genomen.

aanrader

baegen,
    28-5-2012

Gemoedelijk guesthouse.

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Lekker ontbijtje met een hollands tintje.

Grote ruime en schone kamer aan het zwembad.

Op loopafstand(nog geen 5 minuten)van het strand.

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Schitterend aquarium bij de hoofdingang(is nu toch wel klaar,Jan?)

Kortom echt een aanrader,waar wij zeker nog eens terug komen.

Slechts 1 klein minpuntje;de frikandellen speciaal zijn niet te vreten!

Jan de Jongh, eigenaar, 20-8-2012
    Hartelijk dank voor de beoordeling en ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft de frikadellen. Ze kunnen heel goed zijn als mijn personeel niet zo eigenwijs zou zijn om de frikadellen in het vet te leggen voordat de temperatuur de 200 graden heeft bereikt. Moet nu goed zijn. Pluspuntje. Niet goed geld terug met de complimenten van de baas.

goedkoop en schoon

gert jan,
    27-7-2011

prima hotel dicht bij het strand voor een redelijke prijs ( eur 15,- per nacht )

goedkoop en schoon

gert jan,
    27-7-2011

prima hotel voor overnachting met zwembad en relatief dicht bij het strand ) ( 300 meter )

Om zeker nog eens terug te komen

Hanneke,
    6-6-2010

Ik ben in november 2009 in Orchidee Guesthouse geweest en ik wil zeker nog eens terug! We werden uiterst vriendelijk ontvangen, de kamers waren mooi en schoon en de service is heel goed; een van de eerste dagen bleek de stop van de wastafel kapot te zijn en die was vervangen voor we het in de gaten hadden.

Ik heb er een prima tijd gehad.