appartementen in Camaiore

We hebben een aantal aanbieders voor Camaiore voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Camaiore

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)11°12°15°18°22°26°29°29°26°21°16°12°
Min. temp. (℃)11°14°17°17°14°11°
Zonuren3h4h5h6h8h9h10h9h7h6h4h3h
Dagen regen9998753468109

Reviews over Camaiore

• 4Eric Ilona10-10-2020

Als je voor de kust gaat, blijf dan in Nederland!

Gezien covid-19 een paar dagen voor vertrek moeten omboeken van Griekenland naar Italië, omdat andere landen op oranje waren gegaan. Beperkt keuze bij reisorganisatie en onze eerste keer naar Italië. Achteraf hadden we beter aan de Nederlandse zee kunnen gaan liggen, want het is een hele lange saaie boulevard met eettenten en daarachter strandstoelen met bedjes voor belachelijke prijzen. Met zonsondergang mag je er zelf niet zitten, want dan word je weggestuurd! In het midden gelaten wat je van de prijzen vindt, is de zee zelf ook twee keer niks. Circa 800 mtr lopen om tot je middel onder water te staan en zit het vol met alg en kwallen. Gezien de situatie en ons hotel op loopafstand konden wij makkelijk de auto parkeren, maar zelfs dan om de 15 minuten handhavers! De volgende keer gaan wij meer richting Lucca zitten met hotel en zwembad om de omgeving te bekijken, want de natuur en kasteeldorpjes zijn een aanrader!

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2020

• 8Tony12-07-2017

Leuke omgeving

Vanuit Lido di Camaiore kun je diverse uitstapjes maken. Wij houden van wandelen en hebben dat in de omgeving kunnen doen. Cinque Terre en Carrara zijn dan aan te bevelen. Voor de zonaanbidders is er een mooi breed zandstrand. De boulevard is lang en levendig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Astrid26-06-2016

Mooi weer, goed hotel , strand

Wij hebben in juni bijna altijd goed strandweer in Lido di C. Wij starten onze vakantie altijd met een paar dagen hier aan zee. Even bijkomen, niets doen, lekker eten, drankje op de boulevard. Let op: elke meter strand is hier gepacht, dus overal moet je betalen om op t strand te kunnen liggen/ zitten. Maar dan heb je ook een eigen plekje met ligbedden, parasol etc.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Alberto Prospertetti20-06-2016

Grandi spiagge, molto adatte anche per i bambini

Grandi spiagge, molto adatte anche per i bambini e attrezzatissime, peraltro alcune convenzionate con l'Hotel. Passeggiate sul viale a mare e lungo le piste ciclabili, che coprono gran parte del territorio

• 6Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

juni 2016

• 10emipaolo5916-05-2016

Passaggio veloce, ma positivo

Sono passato un po' troppo velocemente per essere esaustivo nel mio commento, ma - forse - l'impressione che chi, come me, ha vissuto il cosiddetto "primo impatto" può essere di aiuto ad altri viaggiatori. Orbene, il primo impatto, la prima sensazione è di una cittadina di mare suggestiva come ambiente, ricca di Hotel e ristoranti e seria nell'accoglienza, almeno da quanto ho sperimentato nella mia sosta notturna in Hotel, che ho recensito a parte.

Alleen gereisd in april 2016

• 8stalmondo15-05-2016

Spiagge, shopping e Bandiera Blu

Bella cittadina balneare, con spiaggia lunghissima di sabbia e tanti Stabilimenti. Ho avuto occasione di visitarne due nelle immediate vicinanze dell'Hotel dove ho soggiornato e ho trovato tutto molto curato. Il lunghissimo viale lungomare permette un interessante shopping e una scelta davvero elevata di ristoranti. L'acqua del mare era ancora un po' fredduccia, siamo a maggio, e non abbiamo tentato il bagno; comunque sventolano le Bandiere Blu. Buon segno!

• 8Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Ria Huisman04-10-2015

Goede ligging zonnig

Goede plaats om van daaruit trips te maken. Het is wel druk met scooters en zigzaggend verkeer in de grote steden zoals Florance

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Stranden
    • 6Zorg voor natuur

oktober 2015

• 8De Neef David03-09-2014

rustige badstad

zeer mooi strand met veel keuze aan strandstoelen wel te betalen uiteraard. mooie promenade met winkeltjes

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5wim19-08-2014

geen zee te zien!

Hele strip is vol gebouwd met strandtenten waar weinig mensen gebruik van maken. Slechts sporadisch mag je je handdoekje neerleggen... onder de noemer "private beach" Omgeving is enigszins veroudere, weinig te doen. Op 30-60 minuten wel het nodige te zien (lucca, Pisa, Cinque Terra)

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

augustus 2014

• 8Ernst gorges07-08-2014

Camaiore is een moderne gemeente.

Het aangrenzende Viareggio is gezelliger.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur