• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Callao Salvaje

Mooie locatie, schone appartementen en rustig

Ruben, 14-1-2018
    Het zwembad was heerlijk en vaak rustig. Appartementen lagen erg rustig en Victor was altijd erg vriendelijk. Een auto huren is wel een must bij dit appartement aangezien het redelijk afgelegen ligt van de grotere plaatsen. De grotere plaatsen zijn met een autorit van 15 minuten te bereiken.

Geweldig appartement in klein plaatsje

Ad, 6-5-2017
    Groot goed onderhouden appartement met zwembad in een klein plaatsje waar winkeltjes en restaurantjes zijn. Bedden zijn redelijk hard, maar dat is normaal in Spanje. Er wordt elke dag schoon gemaakt, handdoeken wissel 2 x per week. Het app. ligt aan een doodlopende straat dus vrij rustig. Keuken uitrusting is voor 3 personen, maar je kan wel je eigen maaltijd verzorgen als je dat wilt. 2 ligbedden op het ruime terras.

Frank Seltenrijch, 14-4-2017
    Eten best gevarieerd en gezond. Mooie schoon appartement met om de dag schone handdoeken, plus opgemaakt bed. Fraai uitzicht. Vriendelijk personeel. Het is wel klimmen, maar zeker te doen. Je moet wel voor wifi op je kamer betalen, in de lounge is het gratis en ook voor de tv moet worden betaald. Prijs kwaliteit is prima in verhouding. Azijn zeikers kunnen beter een duurdere aanbieding nemen. Partner en ik hebben het prima naar onze zin gehad. Klimaat is geweldig. Je kan er lekker in de verschillende zwembaden poedelen. Vanuit Bleu Sea Callao Garden kon je via touroperator leuke uitstapjes maken, een rondereis met bezoek aan de vulkaan El Teide en met een piratenboot walvissen en dolfijnen op de Atlantische Oceaan gespot.

Heerlijke vakantie gehad

Ellen Post Uiterweer, 12-2-2017

We hebben positieve en negatieve verhalen gelezen over deze accommodatie. Ik ging er met gemengde gevoelens naartoe maar was positief verrast. Van een afstand ziet het er allemaal mooi uit, maar dichterbij gekomen zie je dat het complex een flinke onderhoudsbeurt nodig heeft. De ontvangst was uitermate vriendelijk. Aan de receptie werd goed Engels gesproken. De twee appartementen die wij gehuurd hadden waren qua inrichting gedateerd, maar het was schoon en netjes. Wij hadden een kapotte waterkoker, kookplaat en het toilet trok niet door. Na melding werd dit meteen allemaal netjes opgelost, vervangen of gemaakt.

Wij hadden all-inclusive en waren verrast door het feit dat de buffetten niet iedere dag hetzelfde waren. Er werd echt een gevarieerd menu neergezet met daarin wat vaste elementen. Het personeel werkte hard en was over het algemeen vriendelijk.

Wij lazen klachten over het gebruik van plastic glazen in de bar, maar aangezien deze meteen aan het zwembad ligt begrijpen wij deze keuze heel goed. In het restaurant kon je wel glaswerk krijgen.

Het is een complex met veel hoogteverschillen. Dat betekent trappetjes op trappetjes af. Echter je kon ook nagenoeg overal komen via hellingen, dus het was rolstoelvriendelijk.

Er zijn drie niet al te grote zwembaden. Om de zwembaden stonden ligstoelen. Het was mooi weer, rond de 20 graden. Wij merkten weinig van handdoeken leggen, maar misschien was het er ook de tijd niet naar, immers het was januari. Wat wij misten was een kinderbad.

Qua animatie was er iedere dag wel wat te doen. Het enige waar wij gebruik van maakten was de kinderdisco: Er werden dan met de kleine kinderen dansjes gedaan op bekende liedjes (In het Engels, Duits en Spaans).

Wij lazen over ongedierte. In het appartement zagen wij uitsluitend wat onbestendige kleine beestjes lopen vooral over de kookplaat (leken op minuscule mieren). Verder heb ik geen kakkerlakken, torren, muggen of andere insecten in ons appartement gezien. Wel kwam je deze buiten tegen.

Het dorpje stelde niet zoveel voor, maar wij hadden auto's gehuurd en hebben daar ontzettend veel plezier van gehad, het is een geweldig eiland. Er is ontzettend veel te zien.

Callao Salvaje scoort een 6,7 uit 10, op basis van 54 reviews