We hebben een aantal aanbieders voor Calella voor je op een rij gezet:

Reviews over Calella

Heerlijke locatie

Tessa,
    9-4-2017

Ruime schone appartementen. Vriendelijk personeel. En op loopafstand van het strand, wat wil een mens nog meer? Top dus!

Gereisd met partner in maart 2017

Leuk appartement!!

pirates_cave,
    26-10-2013

Appt. Mar Blau Calella: Sleutel vh appt. kregen we al in de bus! Kwamen half 7 in de ochtend aan, konden er gelijk in, super!! Bij aankomst appt. hèèl schoon aangetroffen! Woonkmr met 2-pers. slaapbank/tv/eettafel, slaapkmr met 2-2pers.bedden,open keuken met koelkast/2-pits kooktoestel, badkamer met bad/douche/bidet/toilet, boiler net groot genoeg voor 2 pers., balkon/zitje, uitzicht op binnenplaats: zwembad, mooi verzorgde tuin. Helft vh complex wordt bewoont door lokale bevolking, vinden wij super!! Onder het complex een coctailbar, supermarktje (duur) en Spaanse Cantina (simpel, lekker eten). Na rotonde om de hoek bevindt zich een grotere Dia-supermarkt (300 mtr).

Complex bevindt zich aan een wandelboulevard, 600 mtr vh strand, ideaal! 2e straat links zit je gelijk in het oude centrum van Calella. Receptie open: van 10u-12u en van 17u-20u. Op dag v vertrek hoefden we er niet om 10u 'smorgens uit, konden blijven tot 18u 'savonds. (Lang leve het Na-Seizoen!1) Leuk appartement!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Met vrienden goed qua uitgaan

Michael,
    9-5-2011

Uitgaansleven is goed te doen, de ligging is dan ook perfect omdat het tussen de discotheken ligt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

was gewoon goed

linda,
    3-9-2010

wij waren op het ergste voorbereid! maar het viel echt alles mee!! het was groot, schoon en een geweldige ligging. Bij ons was het wel, wij zaten 9 hoog, dat dus de lift het na 12 uur s'nachts niet meer deed, en dat je daardoor 18 trappen naar boven moet lopen!! dat is echt niet fijn!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Prima; simpel en goedkoop.

DW,
    27-8-2010

Wij zaten met z'n 2-en in een appartement waar je met maximaal 6 personen in kon, dus qua ruimte was het voor ons erg luxe.

De receptie is maar een aantal uren per dag geopend, dus dat is wel vervelend met het in- en uitchecken of bij eventuele problemen. Bij het inchecken is de borg 100 euro per persoon. Tevens krijg je een heel blad met regels (geen gekke dingen of zo..). De borg hebben we netjes terug gekregen bij het uitchecken.

Ons appartement was bij aankomst schoon, maar tijdens het verblijf (7 nachten) is er niet schoongemaakt. Er zijn echter wel schoonmaakmiddelen etc. aanwezig. Waren wel wat mieren op het balkon en in de keuken, maar er was tevens insectenspray aanwezig, dat hielp prima.

Inrichting van appartement was simpel met een beetje Spaanse kitch. Bedden waren in orde. Er waren 2 liften; 1 ervan was regelmatig defect.

De ligging was prima; strand 2 minuten, restaurantjes en kroegen ook redelijk dichtbij.

Simpel en goedkoop. Al met al; een prima appartement.

Gereisd met partner in augustus 2009