Cala' n Bosch

Dagen regen1386985548101612

Reviews over Cala' n Bosch

• 9Familie29-08-2019

Leuke plek!

Leuke plaats met leuke haven, 2 stranden in Cala en Bosch, winkeltjes, speelhallen cq gokhallen voor kids, waterpark, activiteiten bij zee. Leuk om een bootje te huren. Kan zonder vaarbewijs. Voor iets van 220 of 240 euro voor een 5 persoons bootje. Winkeltjes zijn ook leuk. 1 grote winkel met roltrap deed me verbazen. Er staat cenrro commercail. Op het middenplein bij family restaurant, aan de achterkant zit links direct het grote winkeltje. Ook eten aan de haven is leuk en niet duur. Alles is op loopafstand. We hebben hier 14 dagen genoten. Voldoende auto verhuurbedrijven. Dichtbij Ciutedella, erg leuke stad. Heerlijk schepje hier en goedkoper dan in Cala en Bosch. Hier 1x naar toe geweest met de auto en 1x met de bus. Verder goede busverbindingen ook naar andere plaatsen. Op Menorca geniet Kevin de baaitjes. Snorkelen is bijzonder gaaf. Zeewater bijzonder helder. Wel een dag regen gehad. En ook een nacht. Weer wisselend. Soms echt warm/heet, soms wT koeler door wind, maar wel 26 graden. Zwembadwater voelt direct wat kouder. Kartbaan vonden wij hier niks. Genoten in Cala en Bisch. Aanrader.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2019

• 9Marjon23-05-2019

Fantastisch ❤

Cala n Bosch is leuk, gemoedelijk en gezellig. De mensen van de diverse restaurants zullen er alles aan doen je het naar je zin te maken. Ga vooral naar Tropicana, nieuwe manager, nieuw concept. De tapas en pizza's zijn voortreffelijk.

• 9Stranden

mei 2019

• 10Rosalie10-11-2018

Prachtige omgeving waar genoeg te doen is.

Het is een gezellig plaatsje met n mooie haven en diverse terrasjes en restaurants. De omgeving is prachtig, met mooie baaien en stranden en je kan er heerlijk snorkelen en genieten. Het is gewoon een heerlijk eiland.

• 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2018

• 9Yvonne Maipauw03-10-2018

Héérlijk!

Menorca is een prachtig eiland. Veel rustiger dan buureiland Mallorca. Ciutadella is een mooie plaats op het eiland met enorm mooie straatjes en kerken. We hebben lang niet alles gezien en gaan zéker weer heen. Ons appartement was in het plaatsje Cala n'Bosch. Baaitjes binnen handbereik. Je komt totaal tot rust en het vertier met veel eetgelegenheden lag binnen loopafstand. Las Brisas I en II is aan te raden. Kleinschalig en authentiek.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 10M.31-07-2018

Superleuk!

Lekkere restaurants voor ieder wat wils. Komen hier voor 2e jaar en beviel erg goed. Net als het eten. Wel erg veel toeristen menu's.

• 10Omgeving

juli 2018

• 8Thor10-07-2018

Aanrader

Gezellige badplaats, mooie stranden. Gezellig centrum met diverse restaurants en winkeltjes rondom de haven

• 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8H. van der Bruggen21-06-2018

Al met al fijne week gehad op Menorca

Leuke plaats in leuke omgeving op mooi eiland. Wel heel (te) veel kinderen van 0-2 jaar, en dat merk je. Huur vooral een paar dagen een auto om het eiland te verkennen, maar ook de steden Ciutadella en Mahon zijn zeer de moeite waard.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Frans13-09-2017

Mooi haventje maar erg toeristisch

De plaats is een aangeklede toeristische haven, geschikt voor stellen of gezinnen met kleine kinderen. Niet veel vermaak, wel goede (en wat minder goede) horeca. Ziet er leuk uit. Druk strand met baai. Veel Engelse toeristen. Winkeltjes aanwezig, rustige sfeer, ondanks alle zonzoekers. Wil je authenticiteit, dan moet je iets anders zoeken. Goede verbindingen (bus, boot). Hotels, appartementen, ziet er allemaal netjes uit, veelal met animatie. Mallorca is veel drukker, maar heeft ook wel meer te bieden dan Menorca, wat excursies betreft. Mooie kustlijn, natuur en stranden, maar je moet het weten te vinden.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2017

• 7xxx08-09-2017

Rustig verblijf

De meeste hotels liggen rustig. Er is behalve rond de haven weinig uitgaansleven. Sommige hotels liggen daar wel eindje wandelen daar vandaan. Oplossing: fiets huren. Strand niet erg groot en druk. Leuke winkeltjes.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2017

• 8Eva21-08-2017

Mooie plek

Wij vonden het een mooie plek, mooi centrum aan de haven. De winkeltjes vonden we ook de moeite om eens te doen. We zijn een dag naar Cuitadella geweest, was ook makkelijk te doen met de bus. Wij zijn een week in Cala' n Bosch geweest en vonden het eigenlijk te kort. Bijna elke avond zijn we aan de haven gaan eten, heel veel sfeer zo midden in de zomer. Nadeel vond ik het vuil dat her en der lag. Niet alleen van mensen die het daar weggooien, maar ook vuil als in onkruid ed. Daar wordt niet heel veel aan gedaan vonden wij.

• 5Zorg voor natuur
    • 8Cultuur