We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

appartementen Cala d'Or

We hebben een aantal aanbieders voor Cala d'Or voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala d'Or

Heerlijke vakantie in een prima accomodatie!

Greet,
    18-1-2019

Mooie, lichte studio, prima (grote) badkamer, kitchenette, 2 prima slaapbanken en een groot balkon met prachtig uitzicht maken dit een fijne studio voor een vakantie. Er is een handdoekenwissel om de paar dagen en schoonmaak elke dag. Op loopafstand van een prachtige baai en het centrum. Tegenover het appartementencomplex is een supermarktje. Bij de baai kun je een hapje eten en ligbedden huren. In het centrum kun je heerlijk eten in de diverse restaurants daar. ‘s Avonds is er entertainment bij de buitenbar van het appartementencomplex en daar kun je ook een heerlijke sangria drinken.

Dit is echt een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super leuke locatie, alles op loopafstand.

W'veners,
    6-11-2018

Goed hotel, alles op loopafstand, ook het gezellige strandje. Heerlijk en gezellig gegeten bij Bodega midden in het dorp!! Wel een heel koud zwembad, alleen mijn grote teen is erin geweest brrr jammer want het zag er erg leuk uit (zal in de zomer wel lekker zijn als de zon erin schijnt). Alles aanwezig in het appartement, alleen geen koffiezetapparaat. En wel erg gehorig, onze buurman snurkte :) voor de rest toplocatie! Super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Yentl,
    30-10-2018

Erg goed verblijf, met ruime appartementen. Op loopafstand van het strand, restaurants en supermarkten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Voor een paar nachten is het goed.

D Jansen,
    26-10-2018

Super mooi uitzicht , meteen aan de baai. Ons appartement 507 met 3 slaapkamers was helaas niet zo mooi en modern zoals op afbeelding bij touroperator. Dat komt omdat er verschillende eigenaren de appartementen in beheer hebben. Verder wel fijn omdat het hoger ligt ,en beter uitzicht ivm bomen, en het was schoon. Wij hadden er o.a. officieel ook geen parkeerplaats bij , anderen wel.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijke vakantie :)

Jamie Altepost,
    17-10-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding, top service. Bij aankomst werkte er 2 lampen niet en dat werd letterlijk binnen 5 min opgelost. Om de dag worden de handdoeken vervangen en 2x in de week het beddengoed verschoond.

Redelijke parkeerruimte. En leuk centrum, baaien en restaurants op loopafstand.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl