• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Buurse

Gastvrij, gemoedelijk, ruimte en rust.

Jan en Inge de Jonge, 4-1-2017

Rond Oud & Nieuw waren wij te gast in appartement Heidehofje. Zeer ruim appartement met veel attente dingen: kaarsje hier, beeldje daar, mandje met bloembolletjes op terras etc. Bed was keurig opgemaakt en voldoende badhanddoeken voor ons tweeën.

We hadden het zo goed naar onze zin dat we het ietwat smalle bed van 140 cm.al snel gewend waren.

Open keuken is met vaatwasser, combi-magnetron en naast een gewoon koffiezetapparaat zelfs met een Senseomachine uitgerust! Zelfs de koffiepads staan al klaar!

De appartementen liggen heerlijk rustig aan de Buurserbeek en dichtbij bv. het prachtige Witte Veen met allerlei wandelroutes.

Van de groep van 6 á 7 Duitse jonge gasten naast ons hadden we -tegen onze verwachting in- nauwelijks last.

Goed eten kun je ook bij Eetcafé Winkelman in het dorp; bij de Haarmühle een paar kilometer verderop hebben we echt fantastisch gegeten tegen een schappelijke prijs. Ook bij de Haarmühle kun je prachtig wandelen.

Kortom: een aanrader!

Geweldig

Jan & Vroukje Harms, 14-8-2016
    veel ruimte, rust, natuur, schoon, super gastvrouw, prachtig fietsen, lekker eten, stilte en kippen die rond het erf scharrelen. Een echte aanrader. 1 tip: het bed van 140 cm breed mag wel 180 cm worden. Handdoeken op: ze worden zo omgeruild voor schone.
Buurse scoort een 8,5 uit 10, op basis van 55 reviews