We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Buskerud

Prachtig appartement!

Mirjam,
    14-8-2018

Wij waren hier in de zomermaanden, de omgeving is ook dan erg mooi. Het is een prachtig appartement, gezellig ingericht, goed uitgeruste keuken. Een bovenverdieping met drie slaapkamers. Eigen parkeerplaats in de garage beneden. De bedden waren van mindere kwaliteit dan de rest van de meubels. Helaas konden we niet buiten zitten. De koeien en schapen liepen om het appartement heen, erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima uitvalsbasis, mooi uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Prachtig appartement. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen wasmachine. Wij hadden een balkon. Ligging is mooi qua uitzicht, maar in de zomer krijg je sterk een verlaten-skigebied-gevoel. Voor de kinderen is er geen speelplek of zo op of rond de appartementen. Wel een leuk zwembad met sauna en mooie fitnessruimte. In 6-8 minuten rijden ben je in Geilo. Als uitvalspunt voor activiteiten is het een prima accommodatie. Goede, snelle wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

geweldige locatie

Paul,
    1-9-2017

wij hebben de vakantie doorgebracht in een nieuw appartement ( Skarsnutten panorama ) ondergebracht in een gebouw met 8 appartmenten met uitzicht op het dal. Het appartement was van alle gemakken voorzien, vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, keramisch kookplaat en koelkast met diepvries. verder was het appartement voorzien van 3 slaapkamers, 1 met een 2persoons bed, en 2 slaapkamers met een stapelbed waarvan 1 met een breed onderbed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie lokatie in skigebied. Gezellig appartement!

Ellen,
    30-8-2017

Houd je van wandelen, van de natuur of ben je hier tijdens het skiseizoen, dan is dit een prachtige uitvalsbasis voor je vakantie. Je zit echt óp de berg. Appartement was compleet. Wij hadden een 4-kamer appartement met open haard en sauna. Terras op de zon.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, kneuterige houten woning (finse bungalow)

Karin,
    23-6-2017

Leuk finse bungalow geheel van hout. Doordat alles van hout is en een overhangend dak heeft dan is het wel wat donker binnen. Deze woning is van alle gemakken voorzien. Zelfs een sauna was in de bungalow aanwezig. En wat super is, is dat je aan de voor en achterkant een overdekte veranda hebt waardoor je ten alle tijden buiten kan zijn. De bungalow ligt in een bungalowpark waar nog bouwactiviteiten zijn i.v.m. uitbreidingen. Hier hebben wij geen overlast van gehad. Het park ligt ongeveer 2 km buiten het centrum.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)