Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

appartementen in Bürchen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Bürchen

Reviews over Bürchen

• 6Regine24-04-2011

héééél klein skigebiedje

Ideaal voor de rustzoeker en beginneling. Niets te doen in het dorpje. Mooie omgeving. Supermarktje is duur.

• 4Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 10yoppe14-12-2010

het mooiste gebied van zwitserland

wij komen er al ongeveer 15 jaar en voor ons is het een oase van rust. er wonen vrienden van ons dus komen we er af en toe. het is echt een aanrader met als hoogtepunt daar de kinder weide ,hier kan men naar hartenlust leren skiën echt geweldig voor mij de mooiste kinderweide van Europa. en natuurlijk ook voor de beginnende skiër is het geweldig. de gevorderde skiër kan boven in het gebied op de zwarte piste uitstekend uit de voeten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

december 2010

• 9tervoert10-01-2010

restaurant moosalp is geweldig

Een echte aanrader is om met de alpenschnecker omhoog te gaan en naar beneden te rodelen

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2009

• 8danielle boekel08-10-2009

dit jaar weer met de kerst

we hebben er vorige jaar samen met de kinderen van 4 en 6 een top wintersport gehad. we zelf geven niet om de apre-ski, is eer ook niet. maar een wintersportvakantie met kleinekinderen is daar helemaal top een grote overzichtelijke oefenweide, waar ze einde van de week al zelf om hoog kunnen. het is allemaal goed overzichtelijk, dus je verliest ze niet snel uit het ook. ook is de oefenweide erg geschikt om lekker te sleen. dit jaar gaan we weer en hopen op veel sneeuw. het dopr ligt op circa 1600 meter dus ik denk dat het wel moet lukken. kinderen tot 9 jaar hebben een gratis ski-pas.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

december 2008

• 6Annemieke31-07-2009

heerlijk rustig

Voor degene die rust zoekt: perfect. Een dorp onder de dorpen. Wij zaten boven op een berg. Niet te vergelijken met de hectiek van Nederland. Voor rustzoekers en natuurliefhebbers een heerlijk oord, met vlinders, insecten, vogels en koeien, compleet met bel om hun nek, tot in de verre omgeving te horen. Een heerlijke omgeving om te wandelen, te lezen en gezelschapsspellen te spelen. Vroeg naar bed en vanweg de stilte laat weer wakker. Binnen een half uur ben je (berg weer af) in Visp, van waaruit je overal kunt komen (openbaar vervoer zeer goed geregeld). Je komt als herboren weer terug.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2009

• 10Herjo18-03-2007

IK ben naar burchen geweest toen ik 9 jaar was met mijn ouders en zus. Wij zaten in chalet de leperkoen.IK vond t r heerlijk>Sschitterende omgeving mooie wandelingen tot in de sneeuw zijn mogelijk.Lekker gegeten bij t restaurant.Wij gingen altijd naar zo'n klein bakkertje in het oude Burchen daar kon je ech lekker brood en chocola krijgen.Of die er nog is weet ik niet. Wij gingen ook altijd naar zon restaurant in burchen waar je die hoornblazers had..echt sfeer was dat maar die zul je nu wel niet meer treffen daar:P het is meer dan 24 jaar geleden/ Verder heb je zoals je overal in de bergen wel hebt veel watervalletjes waaruit je zo kan drinken je krijgt er niks van t is heel gezond schoon bergwater. Het uitzicht is overal prachtig en je hoeft er soms geen moeite voor te nemen om ervan te genieten.

Gereisd in maart 2007

• 9Ton Koopman28-10-2006

fantastische omgeving met goede vakantiehuizen; stabiel weer; uitmuntende wandelmogelijkheden direct in de buurt of in de dichtbijzijnde dalen van Zermatt, Saas, Lotschental en leukerbad. geweldige uitzichten op de toppen van de Waliser en Berner Alpen vanaf goed bereikbare "wandelbergen". een echte aanrader voor liefhebber van de bergen in alle seizoenen; hoewel de wintersportmogelijkheden in de directe omgeving van Burchen beperkt zijn.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met familie in oktober 2006

• 10rodé08-07-2006

alles is hier perfect mooie omgeving je kan lekker uitgaan naar bijv. het restaurantje of lekker wandelen bij de moosalp echt heerlijk hier kom je tot rust bij de prachtige bergen echt heel mooi prima plaats om een vakantie te boeken!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2006

• 9Eefje15-10-2005

Het is er echt heeeel mooi om te gaan wandelen ook als je een hond heb die kan ook mee want er zijn verschillende hotels of pensions waar honden ook binnen mogen! het is een echte aanrader!!! dus ga zeker eens een bezoekje brengen aan
    Bürchen!!!

• 9Cultuur