We hebben een aantal aanbieders voor Brussel voor je op een rij gezet:

Reviews over Brussel

Super

bjbuits,
    9-12-2016

Een erg mooi appartement, met een perfecte ligging in hartje centrum Brussel. Het appartement was zeer ruim. Goede bedden ene erg schoon.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Grote ruimtes

sstr,
    25-10-2015

Theater appartement twee is erg groot. Twee ruime slaapkamers, twee badkamers een grote keuken en een grote woonkamer. Dit voor een schappelijke prijs en op loopafstand van het centrum van Brussel.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Guy,
    20-5-2012

50 m van grote markt, 50 meter van Ancienne belgique, perfecte ligging dichtbij Beurs, Dansaertstraat, Anspachlaan... Nadeel is dat er geen parking in het gebouw is. Dichtsbijzijnde parking = 300 m maar 't is wel in het centrum van Brussel. Grote studio, met fornuis, koelkast, afwasmachine, wasmachine, 2 eenpersoonsbedden, flatscreen... ruimte genoeg. Licht in de uitgangsbuurt Kolenmarkt maar de overlast is nihil. (zaten wel achteraan in het gebouw) airco is zelf regelbaar...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Mooie plek in hartje Brussel

Ronald83,
    1-10-2011

Zaten met 2 personen in 4-pers appartement met uitzicht op de Grote Markt

Voordelen:

- Gelegen aan en uitzicht op de grote Markt

- Appartement met eigen keuken, eettafel, badkamer met bad, (slaap)bank, vide met 2p bed

- Prima centraal gelegen plek om Brussel te verkennen

- Supermarkt om de hoek

- Goed te lopen vanaf centraal station

Eventuele nadelen:

- centraal gelegen aan de markt, dus kan 's nachts gehorig zijn

- ingang even zoeken: is namelijk gelegen boven een kussenwinkel (=tevens sleutelafhaallokatie)

- gelegen in herenhuis, voor mindervalide mensen minder geschikt ivm ontbreken lift

Gereisd met partner in augustus 2011

Uitmuntend

Refrejo,
    8-5-2010

Perfect appartement. Er waren twee toilets. Grote slaapkamer met flatscreen tv. Een complete keuken. Een huiskamer met tv,dvd speler, radio etc. Een minpuntje was dat je met je kleding aan naar het zwembad moet. In het weekend kun je gratis je auto parkeren in de garage onder het hotel/appartement.

Het personeel zowel in het hotel als appartement waren zeer vriendelijk. Het ontbijt was in het naastgelegen hotel. Via de garage kon je naar het restaurant. Het ontbijt was zeer goed. (Je kan in het hotel gewoon pinnen). Het centrum ligt op loopafstand (20 min.).Het Manneke Pis museum op het marktplein moet je zeker bezoeken en ook het halve eeuwfeestpaleis. Benedenstad is prachtig om te zien.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010