appartementen in Broome

We hebben een aantal aanbieders voor Broome voor je op een rij gezet:

Reviews over Broome

• 8Yvonne Hulst07-01-2017

Een heel authentiek dorp.

Broome is een lang, smal dorp met een mooi strand, een hele oude vuurtoren, waarvan een deel wordt gebruikt als nest van een pelikaan. Er zijn mooie wandelroutes en een gezellige dorpskern, waar je genoeg winkels, supermakten, restaurantjes en cafétjes kan vinden. In de avond lopen er wel veel dronken Aboriginals rond, die je dan lastig kunnen vallen. Maar wij geven Broome toch een dikke 9.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10joey16-11-2011

Beautiful and Magic place

Broome is so relaxed and beautiful to look at. The stark contrast of the bright red pindan dirt up against the bright white beach and the amazing blue water of the beach. I have never seen anything like and the tides are amazing. Beautiful camel rides of the beach are a must.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7Bart30-11-2010

No worries, just relax

Broome is één van de weinige stadjes aan de westkust. Ik heb zelf het vliegtuig gepakt vanaf Darwin naar Broome. Het belangrijkste waarvoor je naar Broome komt is natuurlijk Cable Beach, prachtig strand met helderblauw water. Het weer in Broome is ook het gehele jaar door 30+ graden. Toen ik er eind April was, was de gewone temperatuur 38 graden en het zeewater 32. Toch is het erg leuk als tussenstop, want je hebt hiet weer even het gevoel in de bewoonde wereld te zijn!

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in april 2010

• 8anita02-12-2007

Broome is een erge leuke plaats vooral als je vanaf het noorden reist en de plaatsjes niet veel zijn is dit een verademing, Er zijn leuke winkeltjes en heerlijke koffie en een grote supermarkt voor je inkopen. Het strand van cable beach is prachtig en op bepaalde tijden kun je hier de staircase zien,de kamelentocht langs het strand is ook erg leuk zeker een aanrader.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd in december 2007

• 9Wiel15-11-2007

In Broome prachtige camping Palm Grove Holyday resort. Wij waren op het juiste moment in Broome op 28 september volle maan en laag tij. Dus staircase to the moon En pantastisch gezicht. Helaas hadden we de verkeerde plek gekozen, waardoor we te laat waren om de juiste mooi e foto's te maken. Verder schitterende stranden, waar het heerlijk toeven is. En je hebt er plaats genoeg want het was er niet zo druk.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Martin01-05-2007

Leukste stadje aan de Westkust!

Broome aan de westkust van Australie, is een rustig, klein stadje met schitterende stranden. Het is het centrum van de parelvisserij, je kunt er een museum bezoeken dat laat zien hoe dit er vroeger aan toe ging. Het leukste van Broome is de oudste nog werkende openlucht bioscoop ter wereld, waar je liggend in je stoel in de buitenlucht een film kunt bekijken, terwijl af en toe een vliegtuig over komt vliegen. Broome heeft een klein vliegveld, en is met binnenlandse vluchten goed bereikbaar. Het is het uitgangspunt voor de Kimberley, die de meeste mensen via de Gibb River Road bezoeken. Ga oostwaarts richting Kunnunura en bezoek zeker de Bungle Bungles, een geweldig mooi park. Een meerdaagse safari met overnachting is aan te raden!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden