appartementen in Brisbane

appartementen Brisbane

We hebben een aantal aanbieders voor Brisbane voor je op een rij gezet:

Reviews over Brisbane

• 10WanderingCooks27-05-2014

Wandering Cooks - Commercial Kitchen for Rent

Wandering Cooks is an incubator for new food entrepreneurs, particularly you who roam to reach your customers: market stallholders, caterers and gourmet food van businesses to name a few. We will train you in the world of business, through our mentoring program and workshops, introduce you to a community of like-minded entrepreneurs, provide you with the resources you need to get your business off the ground (such as licensed commercial kitchens, storage space and office facilities); and showcase your work through expos, markets and online profiles. http://www.wanderingcooks.com.au

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd in januari 2014

• 9h_pen25-03-2013

Moet je doen als je de kans krijgt!

Erg leuke stad met veel bezienswaardigheden, Wheel of Brisbane is er 1 van, vanuit dit Wheel heb je een erg leuk uitzicht over de stad. Lekker wandelen langs de rivier, of pik een snelle rondvaardboot van waaruit je op diverse punten kunt in- en uitstappen.In het centrum diverse eettentjes, kroegen etc!

• 9Cultuur

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Ton27-02-2013

Wel aardig

Brisbane is wel aardig, met name aan de rivier leuke restaurantjes en leuk om te wandelen, mooie winkelstraten, leuke bars.

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in februari 2013

• 9AR24-10-2012

Mooiste stad van Australie

Heerlijke rustige sfeer met voldoende uitgaansgelegenheid en restaurants

Gereisd met partner in december 2008

• 9Stephanie03-08-2012

Rustige stad Down Under

Ik vond Brisbane over het algemeen een heel fijne stad, zeker qua accomodaties (buiten het centrum) en vervoer! We konden in de week dat wij er waren gratis met de veerpont oversteken van Kangaroo Point naar het centrum, echt top! Het uitgaansleven hebben we niet echt getest. Er is één hele grote bar waar het altijd lekker druk was en genoeg eetgelegenheden. De bestemming is redelijk rijk aan cultuur. De stad zelf is veel kleiner dan Syndey, maar je kunt er genoeg doen. De sfeer in de stad vond ik nog het meest fijn, heerlijk rustig en zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Igor17-06-2012

opinia

Świetne miejsce. poelcam każdemu kto lubi miło i efektywnie spędzić czas z rodziną ;)

• 9Cultuur
    • 10Stranden

januari 2012

• 8Conny07-05-2012

grote maar relaxte stad

Brisbane is een moderne maar relaxte stad. In het park vind je mooie bomen, planten en bloemen en een dierentuin met onder meer koala's en exotische vogels. In de rivier is een kunstmatig zandstrand aangelegd en je kunt ook een bootexcursie over de rivier maken. Verder kun je er lekker eten en winkelen, alles is er te koop.

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in december 1997

• 8Peter16-02-2012

leuker dan vooraf gedacht

Brisbane is ons meegevallen; vooraf hadden we gehoord, dat het een stijve stad was, maar wij hebben het er gezellig gehad. Er was veel te beleven, een groiot winkelaanbod, leuke eetgelegenheden en veel live muziek op straat

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6s.06-02-2012

Weinig sfeervol. Wel veel fietspaden! Goede uitvalbasis om een uitstapje naar Australia Zoo in Beerwah te maken, uur reistijd.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 7jeroen haarhuis17-04-2011

Leuke Stad

Vanmorgen om 8 uur net aangekomen in Brisbane en het beviel me direct al, De omgeving, de mensen en het weer zijn gewoon super. Maar een paar druppeltje regen gehad, maar voor de rest een heerlijke temperatuur.

• 7Stranden

Alleen gereisd in april 2011