We hebben een aantal aanbieders voor Briancon voor je op een rij gezet:

Reviews over Briancon

Mooi ski gebied

Herman koster,
    18-1-2013

Fijn en goed hotel/appartement dicht bij de gondel, kamers types Frans,niets mis mee, personeel is vriendelijk en oplossingsgericht, het eten was goed en ruim voldoende ,daarvoor complimenten aan kok Richard

Gereisd met vrienden in januari 2013

fijne wintersport bestemming

marijn westerhuis,
    6-1-2013

De pistes van Serre Chevalier zijn vrij pittig. Weinig blauwe en groene pistes, wat het minder toegankelijker maakt voor beginners en kinderen. Skigebied is echter wel super mooi en erg gevarieerd. Het appartementencomplex is Nederlands georiënteerd en ligt vlak naast de skilift. Op loopafstand zijn ook diverse skiverhuur locaties en een supermarkt. In het oude stadscentrum van Briancon (ongeveer een kilometer lopen) zijn veel goede eetgelegenheden. De appartementen (wij zaten in een gerenoveerd exemplaar) zijn keurig verzorgt en compleet. Wij zaten met z'n tweeen in een vierpersoons studio en dit was qua ruimte prima. De badkamer beschikte over een douchecabine met glijstang en was net als de rest van het appartement keurig schoon. Het eten (wij hadden all-in geboekt) was van prima kwaliteit. Verwacht geen mega buffet, maar aan het eten wordt wel veel zorg besteed. Beneden in het appartement zit bar Vie en hier kun je terecht vanaf vier uur 's middags.

Gereisd met partner in december 2012

Gerenoveerde Type's zijn goed

Maikel,
    28-3-2012

Wij hebben met 6 vrienden een app geboekt, het gerenoveerder type. Het huisje was schoon en gewoon goed. Goede douche, toilet en redelijk wat ruimte. Meer als gewend/verwacht. Er waren 2 stapelbedden en 1 slaapbank in de kamer. Laatst genoemde hadden iig de beste matrassen. Er was in dit app iig ruimte om de koffers weg te zetten. App had een redelijk balkon. Wederom voor het app hoef je niet thuis te blijven. Ontbijt en avond eten was goed in bar Vie in het app complex. Wel was er een ongelofelijke stank in de bar. Zou iets zijn met eerdere lekkage en dus nu een putlucht van je welste. Mooi skigebied en ik zou er zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk skiën

Danielle,
    17-2-2012

Ik ben inmiddels al 3 x hier geweest. Het is heel simpel, eten is kwa prijs/kwaliteit verhouding in orde. Verwacht geen hoogstandjes, maar na skiën smaakt het meeste wel!

De kamers zijn heel klein, maar ons deert het niet, want wat ben je daar nu uiteindelijk? Je komt er om te skiën en dat doen wij dan ook de hele dag.

Enige minpuntje is de gehorigheid, want dat is het er wel enorm. En er zitten veel jongelui en met wat drank op, hoor je dat gewoon.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

prima locatie voor een overheerlijke wintersport.

gert,
    3-1-2011

We zaten in een gerenoveerde studio en er was niks op aan te merken. Prima bedden, goed sanitair en prima cv. We hebben gebruik gemaakt van het halfpension en dat was kloppend voor de prijs-kwaliteit. Het was wel lachen want in bijna ieder gerecht zaten wel worteltjes verwerkt. Wat beschreven wordt over geluidsoverlast dat is aande gasten (die het veroorzaken) dus externe omstandigheden. Bij ons alles erg rustig, zelfs op oudejaar was het tegen een uur stil. De pistes zijn dichtbij en goed geprepareerd. Er was geen koffiezetapparaat terwijl er eerder op deze site wel melding van werd gedaan en zelfs de senseo werd geprezen. Zeker de moeite waard om hier te overnachten en je wintersportvakantie vorm te geven

Gereisd met vrienden in december 2010