Bovec

appartementen Bovec

We hebben een aantal aanbieders voor Bovec voor je op een rij gezet:

Reviews over Bovec

• 8Marianne30-07-2019

Om meerdere keren een korte vakantie te houden.

In de zomer is Bovec een zeer levendig plaatsje. Het ligt aan de Soca. Er is veel te doen voor alle leeftijden.

• 8Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Iris20-08-2017

Geweldige plek voor de actieve reiziger

Vroeg in de ochtend boodschappen doen is een must, anders is de kans groot dat de schappen leeg zijn. In Bovec is ontzettend veel te doen en beleven, maar de campings en supermarkten zijn nog niet opgewassen tegen het opkomende toerisme.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Yvonne09-08-2017

Beste vakantie ever!!!

Als je een actieve vakantie wil, the place to be! Het dorpje heeft een paar campings. Het valt aan te raden in het hoog seizoen te reserveren, want ze zijn nog niet helemaal voorbereid op de opkomende vakantiedrukte. Je moet dan ook geduld hebben, dan word je vanzelf erg vriendelijk geholpen. Er is ook een parkeerplaats (camperplatz) waar je heel goedkoop een nachtje kan blijven staan met een camper of gewoon slapen in je auto. Het dorpje is ingericht op buitensporten: paraglyding, skydiving (alleen solo volgens mij), canyoning, rock climbing, raften, kajakken, zipline, mountainbiken enz. Ook in de bergen kan je heerlijk wandelen, is mij verteld. Het heeft restaurantjes, supermarkten, bakker en een groenteboer. De prijzen voor een diner variëren van goedkoop tot duur.

Wij verbleven op Camp Polovnik. Vlakbij centrum (7 min lopen), iets verder weg van het water (20 min lopen). Maar als je activiteiten met begeleiding wil doen, kan je dat op veel plekken in het centrum doen. Wij hebben op aanraden van eigenaar camping onze activiteiten bij Sport Mix gedaan. Klein bedrijfje, maar geweldige gidsen met humor maar kundig. Kregen aandacht, foto's gratis gemaild, werden naar de bestemming gereden. Aanrader dus.

• 8Cultuur

augustus 2017

• 10Petr Tůma28-10-2015

Mohu doporučit

Mohu doporučit rodinám s dětmi,naopak kdo se chce koupat,tak tady není kde(a do řeky,která má asi 4 stupně opravdu vleze jen odvážlivec)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7j_steinebach11-08-2014

Bovec toerisme

In Bovec vind je alles wat met toerisme te maken heeft. Ik zelf ben meer van rust en authentieke plaatsjes waar de tijd gewoon stil blijft staan.

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Rique25-07-2014

Geweldig

Kind en natuur mens vriendelijk na ons de Nederlanders zijn de Slovenen bovecanen het vriendelijkste volk ter wereld

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Malu10-07-2014

We love Bovec

Voor de outdoortypes, best spot ever.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Martin17-09-2013

geen overdreven toeristische uitdossing

Goede plek voor outdooractiviteiten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Bianca Maassen Travel Counsellors04-09-2013

Bovec dal

De plaats Bovec is omringd door bergen en de Soca rivier, met zijn prachtige blauwe kleur stroomt door 't hele dal. Voldoende korte hikes naar watervallen, naar de rivier om af te koelen, acitiviteiten als kayak, raften, monsterrollers, hiken, ZIP-line, mountainbike, lange wandelingen, georganiseerde tours, horsewalking etc. etc. Leuk dorpje met in 't centrum veel sportcentra en een aantal terrasjes waar ook 's avonds wat vertier is. Prachtig gewoon! De film Narnia - Prins Caspian is hier opgenomen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2013

• 9Ingrid steeman15-08-2013

heel mooie plek

Bovec en omgeving is heel mooi we gaan er zeker terug heen

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2013