We hebben een aantal aanbieders voor Bologna voor je op een rij gezet:

Reviews over Bologna

Geweldig!

Chris,
    25-2-2016

Fantastisch appartement aan de rand van alle bezienswaardigheden van Bologa en op de rand van het uitgaansgebied. Het appartement is ruim en van alles gemakken en faciliteiten voorzien (zowel in keuken als badkamer). Er is ook een lift.

Personeel is ontzettend behulpzaam en spreekt prima Engels

Gereisd met vrienden in februari 2016

Prima appartement, net buiten het centrum

jeroen,
    4-8-2015

Het is een schoon en mooi appartement, gelegen in een steegje achter een hek.

Er stoppen genoeg bussen in de buurt om je naar het práchtige centrum van Bologna te brengen (1,50 euro contanct in een automaat doen) Je kan ook naar het centrum lopen als je goed ter been bent. Het appartement heeft een prima airco, die echt nodig was, een heerlijk bed, een aardig keukentje, een geweldige douche, helaas geen bad, 2 leuke balkonnetjes van waaruit je tegen wat bosjes aankijkt en verder op wat gebouwen. Als je vanaf het viegveldmet een taxi aankomt, word je voor een hek afgezet waarachter érgens het appartement te vinden is. Van de eigenaar krijg je een telefoonnummer van de buurvrouw. Zorg dat je die kan bellen. Wij hadden het geluk dat ze net aan kwam lopen, want onze telefoon deed het uitgerekend op dat moment niet.

Een aanrader, dit mooie appartement in een schitterende stad!

Gereisd met partner in juli 2015