Reviews over Bolków

Fantastisch appartement

Gerda van Zeist,
    22-1-2017

Appartement Swiny in bolkow ....van Joop en Pieta is zeker een aanrader ...het is heel compleet ingericht ..

Het ontbreekt je aan niks ..de ontvangst is hartelijk ..

Zelfs het weer was goed geregeld ,eerst een paar dagen zon toen nog een paar dagen sneeuw...we komen al 10 jaar in bolkow ..en zijn er nog lang niet uitgekeken..

Zomers op de camping ..in de winter gezellig bij Joop en Pieta ..SUPER ...tot de volgende keer ..

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig.wat een gastvrije ontvangst

Fam. Wang,
    26-5-2016

Wij zouden niet weten wat er niet goed aan was.

Joop en Pieta proberen je met vanalles te helpen .Joop rijd door t dorp om je weg wijs te maken met winkels en bakker enz. dan is het begin er al.

Wij zijn naar Praag geweest, hij heeft een hotel geregeld en vertelt hoe je moet reizen met metro en documentatie te over.

Wat een schatten van mensen, wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2016

We komen zeker terug .

Martin,
    20-2-2016

We hebben het heel fijn gehad bij jullie we zijn gastvrij ontvangen .het is een heel mooi . Schoon .nieuw appartement.

Gereisd met partner in februari 2016

prima om zeker terug te komen

gerda,
    2-7-2015

We hebben het erg naar onze zin gehad.

Leuke dingen gedaan .te veel om op te noemen. Er is een map aanwezig .met allerlei tips.

Gereisd met partner in januari 2015

geweldige vakantie gehad

mamashan,
    28-8-2014

Gisteren teruggekomen (helaas) van dit geweldige appartement. Veel bezienswaardigheden gezien, Wroclaw is een mooie stad met een mooie dierentuin die op maandag een familiedag heeft en dan kan je dus voor omgerekend 12,50 euro met zijn 4-en naar de dierentuin. Zwembad in Jelenia Gora, heel mooi, Concentratiekamp Gross Rosen bezocht, zeer indrukwekkend. De eigenaren van het appartement zijn superaardig en hebben een hele map vol met uitstapjes. Iedere dag is er wel een markt in de buurt, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt samen met de hond Sam. Camping naastgelegen waar een speeltuintje is en een zwembadje.

We zijn 18 dagen geweest maar nog niet alles gezien dus we komen echt een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014