Bohinsjka Bistrica

appartementen in Bohinsjka Bistrica

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Bohinsjka Bistrica

Reviews over Bohinsjka Bistrica

• 9AK03811-07-2017

Ongerept

Het Meer van Bohinj bestaat uit zeer helder water, waarin je de forellen ziet zwemmen. Ook veel rustiger dan het Meer van Bled. Nabij het meer ligt de Savica-waterval, die zeker de moeite waard is

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Erik van Hofwegen15-06-2015

Gezellig dorpje

Veel terrasjes, supermarkt, bus en treinstation, flappentap.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Lucien31-08-2014

Viel ons tegen.

Slovenië viel ons tegen, de prijzen in Bohinjska Bistrica waren iets hoger dan in Oostenrijk. De plaatselijke VVV was ook niet wat het was, zij kon ons weinig vertellen over wandelroutes, en de gastenkaart van 5 euro per persoon, die daar te verkrijgen is, werd niet aangeboden. Dat is erg slecht mede omdat je daar onder andere gratis mee met de bus kon. Dorpje zelf was ook niet veel bijzonders. Erg toeristisch allemaal. Tis wel een zeer mooie omgeving, maar dat is in Europa wel meer het geval.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Diane12-05-2014

Klein dorpje in een prachtige omgeving

Het dorp is klein, maar er is een prima supermarkt aanwezig. Op de weg ernaartoe zie je een terras langs de weg. Daar kan je heerlijke ijsjes krijgen (citroenijs is een aanrader). Bij het hotel kan je goedkoop en lekker eten.

• 8Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

juli 2013

• 10Diane Van Loco20-08-2013

Mooi uitzicht, zeer groene omgeving

Uitstekende bestemming voor wandelaars en mensen die van rust houden.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9marc en alice03-08-2013

Kleine plaats in een prachtige omgeving

Goede bestemming voor mensen die houden van bergen, meren, rust en eens iets anders willen dan Oostenrijk. Mensen zijn er vriendelijk en spreken de talen. Voorzieningen zijn goed, evenals de wegen. Bezoek het meer van Bohinj en ga met de kabelbaan van het skigebied Vogel naar boven voor een prachtig uitzicht over het meer. Ook het meer van Bled is een bezoek waard. Veel fiets- en wandel-mogelijkheden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2013

• 9mjlvereecken13-09-2012

een fantastische plek!!

Wat een mooi stuk Slovenie!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Jack12-09-2012

Aardig stadje

Bohinsjka Bistrica is een aardig stadje met een leuk winkelaanbod. Verder is hier het TIC gevestigd. Dit is vergelijkbaar met ons VVV en hier kan je prima informatie krijgen over de omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

augustus 2011

• 9B. Veenstra18-07-2012

We komen zeker nog wel eens weer in dit gebie.d

Uitstekende bestemming voor sportieve mensen, maar ook voor mensen die gewoon lekker van het weer, eten enz. willen genieten.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Lisa27-05-2012

Mooie plaats!

Goede bestemming voor een actieve vakantie. Kanoën, canoying, klooflopen, watervallen bekijken. En het is er super groen. Dan bedoel ik veel natuur. Wil je actief doen dan kun je heel goed terecht bij de camping van Bohinj. Voordat je erop rijd zit er rechts een watersport activiteiten huisje. Bled en Ljubljana zijn hier vandaan heel goed te bezoeken.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur