Reviews over Blot l'Eglise

Heerlijk genoten tijdens tussenstop motorrit.

Michael,
    22-6-2018

Tijdens motortoertocht door Frankrijk zijn we hier onverwachts gestopt voor een overnachting. We hadden niks geboekt, maar niets was te veel om alles voor ons snel in orde te maken. Na kennismaking met Bob en Jos spullen uitgepakt en op advies van hun bij een leuk restaurant in de buurt gegeten. De kamers en sanitair zijn in 1 woord SUPER. Ook de ligging van B&B is erg mooi. Het ontbijt was erg lekker, vooral de zelfgemaakte aardbeien jam. Tijdens het ontbijt kwamen Bob en Jos gezellig met ons mee eten. Bob en Jos zijn erg vriendelijk en nemen de tijd om het de gasten naar hun zin te maken. Deze locatie is zeker de moeite waard om te verblijven.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hier kom je tot rust

Marion Arts,
    12-4-2017

Spannend verblijf in een oude watermolen die helemaal verbouwd wordt tot een heel plezierig en rustgevend vakantieoord waar het goed toeven is

Gereisd met partner in april 2017

Mooie plek om tot rust te komen en/of te wandelen

Fam. Schut,
    11-9-2016

Jos en Bob zijn zeer gastvrij en de oude watermolen is gedeeltelijk al omgetoverd tot een luxe vakantie verblijf.

De omgeving is zeer geschikt om te wandelen.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch en gastvrij

marij,
    27-7-2016

Moulin de la Fayolle ligt in een dal aan de Sioule. Met zijn gite, twee gastenkamers en een minicamping een prima verblijfplaats. Voor kinderen die de zwemkunst meester zijn een heerlijke plek om te ontdekken. Maar ook rustzoekers zullen zich heerlijk vermaken. Gastvrijheid is top!

Gereisd anders in juli 2016