appartement Biron

Reviews over Biron

Curieus creatief uitgangspunt voor natuur&cultuur

Alexandra en Kees uit Amsterdam,
    29-6-2018

Prvacy en vakantievermaak staan voorop bij de aardige eigenaars.

Prijs-kwaliteitverhouding is optimaal, veel ruimte en rust voor allen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

We komen zeker weer

Familie Aantjes,
    2-6-2018

Wat een heerlijk appartement met hele lieve eigenaren. Een aanrader voor mensen die rust zoeken met een mooie uitvalsbasis voor het prachtigste deel van de Ardennen.

Het appartement is voorzien van alle gemakken; goede bedden in ruime slaapkamers, heerlijke woonkeuken om lekker te eten en te relaxen, goede douchen en een fantastische bostuin.

En mocht je iets missen of willen weten; vraag het gerust aan Sylvia of Stewart, want ze helpen je graag

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastisch verblijf bij danig fijne mensen !

Jan en Marie Mertens,
    13-3-2018

Alles OK. Geniet er gewoon van :-)

Gereisd met partner in maart 2018

Wat een heerlijke plek!

Stijn Carels van de Vliet,
    5-3-2018

Heel compleet ingericht en alle rust en ruimte die je nodig hebt. Vanuit het huis zijn prachtige wandelingen te doen en in de omgeving is heel veel te zien. Toen we aankwamen was het aangenaam warm in het huis en er stond een mooie fles wijn voor ons klaar. De CV werkt prima maar de houtkachel heeft ons heerlijk verwarmt tijdens deze koude dagen. Bedden zijn uitstekend, de badkamers zijn prima, de keuken is fijn en de woon/eetkamer is erg gezellig. We hebben er een heerlijke rustige midweek doorgebracht en gaan zeker terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

appartement. Monsieur Nips

Harry Geerts,
    21-10-2017

Hartelijke ontvangst en veel uitleg.

Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug. Mooi en ruim appartement met alles wat nodig is. Prachtige omgeving en mooie tuin

Gereisd met partner in september 2012