• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Bichlbach

Echte aanrader

Chantal
    3-2-2018

Heerlijk vertoeven in mooie appartementen waaraan het je aan niks ontbreekt. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen of fietstochten. Daarnaast genoeg uitstapjes.

Perfecte accomodatie als uitvalsbasis.

Louis
    6-7-2017

Wij hadden appartement 42 die de afgelopen winter is gerenoveerd.

De keuken is van alle gemakken voorzien er is zowel oven als een magnotron aanwezig.

De bedden zijn zeer confortabel in een zeer ruime slaapkamer met balkon.

In het appartement is verdeeld over een begane grond waar de keuken, woongedeelte, badkamer en WC gesitueerd zijn.

Op de verdiepng zijn er 2 slaapkamers.

Het is duidelijk dat het hier om een familie bedrijf gaat want alles wordt zeer goed bij en schoon gehouden.

Alleen de bakker die aan de overkant zat heeft waarschijnlijk de concurentie met de supermarkt keten Mpreis verloren, want die was gedurende ons verblijf dicht.

Er is een garage vol met mounten bikes die zeer goed onderhouden die geheel gratis de gasten ter beschikking staan.

Ook voor kinderen zijn diverse fietsjes en trapkarretjes waarmee zij zich kunnen vermaken.

Er staan ook BBQ's die naar believe gebruikt kunnen worden.

Het andere skiën

Team Deroo
    27-2-2017

Fantastisch ruim en net appartement. Alles is voorhanden. Wij logeerden in appartement 1 met 2 volwassenen en 2 tieners. Wij kenden enkel Frankrijk als skiland en zijn zo blij dat we hier terecht kwamen...skiën zonder stress en grote massa. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk, altijd zin in een babbel en ze geven je graag advies over het skigebied en de parapentemogelijkheden.

Prima

Elisabeth
    26-2-2017

Vorig jaar hier verbleven. Ruime woning en alles prima. Jammer is dat contact vooraf moeizaam verliep. De eigenaar reageerde niet of laat op mails. Wij hadden dit jaar ook graag in wirtlerhaus verbleven maar op mijn mail (in het Duits) met verzoek om te reserveren nooit een reactie gehad.

Netjes en ruim

Focco
    17-1-2017

Niet voor de eerste keer in Bichlbach, wel voor de eerste keer in appartement Wirtlerhaus.

Een ruim 2-kamerappartement op de 2e verdieping, zonder balkon, maar dat geeft niets in de winter.

Appartement is groot en van vele gemakken voorzien, zoals hoekkeuken, badkamer met vloerverwarming en prima slaapkamer. Gastvrouw Maria en eigenaar Dhr. Peter Wacker doen er alles aan om u een prettige vakantie te bezorgen. We zien terug op een prettig verblijf.

Bichlbach, direct gelegen aan de B179 is een goede uitvalsbasis voor de vele skigebieden in de omgeving.

Het kleine dorpje heeft een aantal restaurants, een bakker en een grote supermarkt.

Voor apres-ski moet je hier niet zijn, maar voor gezinnen met kinderen en rustzoekers een prima dorp.