Reviews over Bichlbach

Helemaal top!

Carolien
    18-5-2018

Wij verbleven in een 6 persoonsappartement met prachtig uitzicht op de Zugspitze.

Het appartement was perfect schoongemaakt en van alle gemakken voorzien. De gastheer- en vrouw waren erg vriendelijk en niets was hen te veel.

De omgeving is echt schitterend en we hebben ons er zeer goed vermaakt. Ongetwijfeld gaan we nog een keer terug naar dit heerlijke kleinschalige appartementencomplex.

Echte aanrader

Chantal
    3-2-2018

Heerlijk vertoeven in mooie appartementen waaraan het je aan niks ontbreekt. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen of fietstochten. Daarnaast genoeg uitstapjes.

supergezellige locatie

Frans
    18-11-2017

nette appartementen,alle comfort aanwezig.

loipe in de achtertuin,gasthof post vlakbij,supergezellig restaurant.

Elke en Thomas zijn gastvrouw en heer uit de duizend !

Prachtig appartement

Marianne
    31-7-2017

Het is een ruim, schoon, mooi en compleet ingericht appartement. Heerlijke bedden en een goede douche.

De familie Wacker is ontzettend vriendelijk en voor vragen goed bereikbaar.

We gaan zeker nog eens terug!!!

Perfecte accomodatie als uitvalsbasis.

Louis
    6-7-2017

Wij hadden appartement 42 die de afgelopen winter is gerenoveerd.

De keuken is van alle gemakken voorzien er is zowel oven als een magnotron aanwezig.

De bedden zijn zeer confortabel in een zeer ruime slaapkamer met balkon.

In het appartement is verdeeld over een begane grond waar de keuken, woongedeelte, badkamer en WC gesitueerd zijn.

Op de verdiepng zijn er 2 slaapkamers.

Het is duidelijk dat het hier om een familie bedrijf gaat want alles wordt zeer goed bij en schoon gehouden.

Alleen de bakker die aan de overkant zat heeft waarschijnlijk de concurentie met de supermarkt keten Mpreis verloren, want die was gedurende ons verblijf dicht.

Er is een garage vol met mounten bikes die zeer goed onderhouden die geheel gratis de gasten ter beschikking staan.

Ook voor kinderen zijn diverse fietsjes en trapkarretjes waarmee zij zich kunnen vermaken.

Er staan ook BBQ's die naar believe gebruikt kunnen worden.